Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke fan av å brette opp buksa.

Det gjør jeg når det er varmt, men ikke varmt nok til å gå i shorts. Det er noe jeg syns er kult å se om sommeren.

Det avhenger av hvor langt opp man bretter. På bildet han postet har han laget 5-10 cm høyvannsbukse.

Lenke til kommentar

Robbsi:

For mye mønster på piquen for min del, blir overkill med kontrastmønster i kragen. Ellers er jo fargene fine, men det blir for mye for min del.

T-skjorten ser fin ut, enkel og grei t-skjorte til late dager.

Shortsen likte jeg ikke, for små ruter, og foretrekker enten ensfargede eller med mye større ruter.

Skoene ser fine ut, liker Noodles sine sko godt.

Lenke til kommentar

Robbsi:

For mye mønster på piquen for min del, blir overkill med kontrastmønster i kragen. Ellers er jo fargene fine, men det blir for mye for min del.

Shortsen likte jeg ikke, for små ruter, og foretrekker enten ensfargede eller med mye større ruter.

Nå blir Robbsi skuffet vet jeg ;)

Lenke til kommentar

Robbsi:

Nå blir Robbsi skuffet vet jeg ;)

Hvorfor skal jeg bli skuffet? Alle har sin smak...

Lenke til kommentar

Hyggelig? Hvordan klarer du å dra det inn i dette om jeg tør spørre? Jeg sier min personlige mening om klærne, og det er poenget med denne tråden.

Og once again, moderatorer har som oppgave å holde orden på forumet, ikke selvoppnevnt moralpoliti som deg selv.

Lenke til kommentar

Det er noe som heter folkeskikk, og ikke minst sunn fornuft.

Og et anstendig menneske vet hvordan man kritiserer. Du gjør det på helt feil måte, og i følge meg, og flere andre, så er du med på å ødelegge den hyggelige stemningen her inne. Det er alles jobb å sørge for at det er trivelig her inne!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når flere brukere allede har forklart i detalj hvorfor de synes klærne ikke er fine, og jeg er enig er det ikke noe poeng i at jeg utbroderer noe videre. Bortsett fra at jeg skrev kortere enn de andre er det ikke noe forskjell i kritikken min og kritikken til f.eks. SML.

Mulig det han kjøpte er det kuleste man kan få tak i oppe i Volda, eller hvor nå dere kommer fra, men du trenger ikke begynne å sippe bare fordi jeg ikke liker klærne til vennen din. Jeg gjentar, poenget med tråden er å si sin mening om andres klær. Det var akkurat det jeg gjorde, og jeg gav en begrunnelse for hvorfor jeg ikke likte det. Er det noe du ikke liker med det konseptet foreslår jeg at du ikke går inn i tråden.

Men dette gidder jeg ikke diskutere mer, for jeg har ikke noe interesse av å fyre deg opp mer i politirollen du har tatt på deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Metadiskusjon er tydeligvis ikke en svært sterk egenskap hos deg.

Hvor vanskelig er det å holde en hyggelig tone? Innlegget ditt oste av frekkhet, og jeg sukket da jeg leste det.

Langt oppi Volda? Klarer du ikke å holde deg saklig? :)

Konseptet er som sagt å fortelle sin mening. Men du gjør det feil.

Skjønner at du ikke gidder å diskutere mer, for du ødelegger jammen meg for deg selv her inne.

Lenke til kommentar

Jonas: Cardiganen var veldig fin, samme med skjorten du hadde under. Den andre skjorten var jeg ikke så veldiig fan av, litt for triste farger. Ser også veldig tykk ut i stoffet, eller er det bare meg?

Piquen ser fin ut, men jeg må innrømme at jeg foretrekker måten PRL har logoen sin, bare sydd den i stoffet og ikke festet på en liten stoffklump. Uansett, fin farge og regner med at den sitter fint.

Solbrillene ser greie ut, men de ser veldig store ut. Vanskelig å si noe om hvorvidt du passer de eller ikke uten å se de på et ansikt, men det er absolutt mange verre kjøp!

Og gjør deg selv en tjeneste, skaff deg kleshengere av tre. De ekle av metall lager bare stygge merker i klærne fordi de er så tynne, blir nesten som brettemerker. Jeg har kjøpt et par på Coop, kostet vel 30 kroner for 5 stk, så det burde du kunne ta deg råd til.

Lenke til kommentar

Og så har jeg et lite forslag til denne tråden. Førstemann som kommenterer et innlegg burde ta med permalenke til innlegget for at det skal være lettere å kunne gå tilbake. Jeg gjorde det nettopp, og man finner det ved å klikke på det tallet som står oppe til høyre i innlegget. Mitt innlegg har #5339, og permalenken er https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=928419&view=findpost&p=15981556

Hvis førstemann (eller så mange som mulig, egentlig) kan gjøre dette tror jeg det kan være veldig greit for å se på eldre innlegg og finne ut hva det prates om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...