Lekr Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Lekr: Har nesten samme veske, men i grå/hvit. Helt kurant, men de kunne klart seg uten logoen. Dog, den var en gave, så man klager jo ikke. Flere andre fra Dunlop har logo og tekst skrevet over hele siden, så logo-flash'n kunne utvilsomt vært verre. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Den kunne også vært bedre Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ikke fan av bagen...det er ett eller annet jeg ikke helt klarer å sette fingeren på som skurrer litt.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Lekr: Har nesten samme veske, men i grå/hvit. Helt kurant, men de kunne klart seg uten logoen. Dog, den var en gave, så man klager jo ikke. Flere andre fra Dunlop har logo og tekst skrevet over hele siden, så logo-flash'n kunne utvilsomt vært verre. Det er sant, men det forandrer ikke det faktumet at logoen ikke er pen. Min er av billig materiale også. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg hadde i hvert fall ikke lommebok til å stille høye krav til hvor pen og diskret logoen skulle være. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Takker. Fargen på genseren virker litt spesiell, men jeg liker det! Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hehe ... Ja, den er vel egentlig ferskenfarget. La til to bilder, så den er en mellomting mellom den. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 PatSharpX: liker t-skjorten, ser ut som en fin, casual t-skjorte til late sommerdager hvor du bare sitter på verandaen og slasker. Fin farge og mønster på skjorten. Cardiganen er kanskje det plagget jeg liker minst av disse, er ikke helt sikker på stripene, men det kan nok fungere hvis det blir kombinert riktig. Akkurat nå er fantasien min relativt dårlig, har snekret i nesten 5 timer, og man blir rimelig lei av å høre på hammerslagene. Skoene er også greie, fin farge og ser ut som fine casual sko. Muzungu: Kjempefin farge, men foretrekker v-hals. Ellers ser bra ut! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Var litt usikker på cardiganen selv, men den var på salg så jeg tenkte bare what the hell. Tenker den kommer til å bli brukt med plaine t-skjorter. Hva er det du driver å snekrer? Endret 21. juli 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har et svært, ~5 meter langt skap på terrassen til å lagre ved i, med en liten arbeidsbenk på toppen, og har lagt på nye planker der. Ikke veldig vanskelig jobb, men blir en del hamring og merker det i hodet. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Likte den, Leema. Hvis du trenger en grunn til å bruke den liksom, jeg ga grønt lys Lenke til kommentar
Leema Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Likte den, Leema. Hvis du trenger en grunn til å bruke den liksom, jeg ga grønt lys Haha, good! Får ta den med ut ein gong, med høgt 60-tals hår og slikt Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Pat: Pen t-sjorte og pen skjorte. Skoene var også pene. Cardiganen er jeg litt mer usikker på, men som du påpekte, salg! Muzungu: Pen farge på genseren, men foretrekker også v-neck Leema: Ikke veldig fan. Fargene var ikke så pene i mine øyne, men den er allikevel stilig på en litt egen måte Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Ikke så fan av fargekomboen sort og rød. Men den var annerledes på en bra måte. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Leema: Får veldig "50's Diner"-vibber av den. Føler det er noe man kunne brukt til servitørene i Grease uten problem. Fargene er litt så som så, hadde nok aldri gått med den selv hvis jeg hadde vært jente, men kan absolutt være kult på en temafest. Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Pat: Pen t-sjorte og pen skjorte. Skoene var også pene. Cardiganen er jeg litt mer usikker på, men som du påpekte, salg! Muzungu: Pen farge på genseren, men foretrekker også v-neck Leema: Ikke veldig fan. Fargene var ikke så pene i mine øyne, men den er allikevel stilig på en litt egen måte Dette, orker ikke skrive selv etter 10 timer i bilen. Endret 22. juli 2010 av SML Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Syns ikke komboen med skjorten og beltet var 100% og jakken ser litt lang ut på ermene. Ikke fan av halskjedet heller. Ellers ser det bra ut! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Likte ikke kjedet, jakken passer ikke så alt for bra, fargenyansen på beltet og skoene kunne vært likere, og fargen på skjorten var heslig, men alt i alt ikke så verst... Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Alt utenom skoene og beltet funker for min del, men i andre kombinasjoner. Funker dårlig sånn det er satt sammen. Er ikke fan av å brette opp buksa. Husk å slå av blitsen, den er ødeleggende for bildet ditt. Endret 23. juli 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå