Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk. Bare som søren at den er på salg da, neppe der lenger den når jeg er hjemme til Oslo i slutten av august. Får se om jeg ikke klarer å spore opp noe lignende :)

 

Jakker til bruk på vår/tidlig høst er de tydeligvis best på hjemme i Norge, svært lite av interesse å finne i Tyskland, Luxembourg og Sveits når jeg sjekket der for uker siden.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Mchansern: Ser bra ut :)

 

Leema: Ikke helt fan av slike hatter, føler det blir litt tryhard..

 

olsen_st: Den så grei ut bakfra, men jeg foretrekker trencher dobbeltspente, og armene var for korte. Det gjelder egentlig hele, når jeg tenker meg om..

 

Jigge: Ikke helt min smak, men det ser vel greit ut hvis man liker slikt.. Bortsett fra t-skjorten, som var fryktelig, og genseren var ikke noe særlig heller.

 

Muzungu: Mye bedre enn joggebukse, men hadde foretrukket litt mer kontraster i antrekket, en mørkere genser hadde gjort seg :)

 

Nybb: Så fin ut, selv om hvite mansjetter hadde gjort seg bedre. Men for all del, en fin skjorte :)

 

Henrik C: Det er Docksides, er det noe særlig mer å si? :p

 

Coa: Pen prisen tatt i betraktning, men tror den hadde vært finere med et belte.

 

Atald: Ser greie ut de, selv om jeg ikke er helt fan av den type "ting" på toppen (foretrekker tassles, lisser eller ingenting) :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset Coa. Nå skal det sies at det heller var jakken enn prisen jeg fant tiltalende. Har lett etter noe lignende det du postet der i de litt dyrere butikkene uten å finne nevneverdig. Nå takker vel de fleste, undertegnede inkludert, sjeldent nei til å få noe billig, men jeg har heller intet i mot å doble, om ikke mangedoble, den prisen. En fin jakke ser jeg det så absolutt verdt å investere i :)

 

Skal dog nevnes at jeg muligens har lett litt på feil årstid.

Lenke til kommentar

Lekr: Skjorta var ok, hadde vært mye finere om rutene hadde hatt samme størrelse.

Skoene.. altså, en blanding av seilersko og plimms er ikke akkurat en sikker vinner.

 

Jeg hadde regnet med mer slakt på skjorta, i forhold til skoene. Jeg foretrekker ulik størrelse på rutene.

 

Angående skoene, så er jeg ikke så fastlåst i "seilersko" og "plimms" at jeg ser på en krysning som noe problem.

 

Hadde det ikke vært noe som het seilersko eller plimms, ville det fortsatt sett feil ut for deg?

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Lekr:

Ikke veldig fan av mønsteret på skjorten, blir litt for mye for min del. Hadde vært bedre hvis det bare hadde vært de blå og vhite rutene, og ikke rutemønster oppå rutene. Kunne også vært litt slimmere i livet, ser ut til å være litt slapp til deg som er så slank. Buksene sitter veldig bra på deg, og er glad for at jeg slipper å se en slank person som går med bukser som er altfor baggy.

Skoene er helt vanlige, hvite plimsolls (som jeg ikke syns ser ut som en hybrid mellom seilersko og plimsolls), ikke altfor mye å si om dem, men de ser fine ut.

 

Og ikke minst, velkommen! Håper du fortsetter å være aktiv her, er alltid bra med litt nytt blod.

Lenke til kommentar

Lekr:

Ikke veldig fan av mønsteret på skjorten, blir litt for mye for min del. Hadde vært bedre hvis det bare hadde vært de blå og vhite rutene, og ikke rutemønster oppå rutene. Kunne også vært litt slimmere i livet, ser ut til å være litt slapp til deg som er så slank. Buksene sitter veldig bra på deg, og er glad for at jeg slipper å se en slank person som går med bukser som er altfor baggy.

Skoene er helt vanlige, hvite plimsolls (som jeg ikke syns ser ut som en hybrid mellom seilersko og plimsolls), ikke altfor mye å si om dem, men de ser fine ut.

 

Og ikke minst, velkommen! Håper du fortsetter å være aktiv her, er alltid bra med litt nytt blod.

 

Takk skal du ha. Buksa skulle jeg faktisk ønske var én størrelse videre og én størrelse lengre. Den er likevel ikke så kort som bildet kan tyde på, jeg må bare trekke litt i den :p

 

Buksa er så smal at den må "gåes inn" hver gang etter vask, prøver å ikke vaske den for mye. Er forøvrig en Acne Max Cash.

Lenke til kommentar

Enig med Henrik C angående skjorten.

Skoene er helt ok.

Skal til Oslo imorgen. Vurderer å stikke innom "shoebar(?)" og prøve disse eller noen andre da:

blaastripe_noodles.JPG

 

Noen som vet hvor denne shoebarbutikken ligger som kan gi en liten veibeskrivelse? gjerne fra Oslo S eller noe annet som ligger i nærheten. Er ikke helt sikker på hvor "strøget" er? :whistle:

Lenke til kommentar

Lekr: Skjorta var ok, hadde vært mye finere om rutene hadde hatt samme størrelse.

Skoene.. altså, en blanding av seilersko og plimms er ikke akkurat en sikker vinner.

 

Jeg hadde regnet med mer slakt på skjorta, i forhold til skoene. Jeg foretrekker ulik størrelse på rutene.

 

Angående skoene, så er jeg ikke så fastlåst i "seilersko" og "plimms" at jeg ser på en krysning som noe problem.

 

Hadde det ikke vært noe som het seilersko eller plimms, ville det fortsatt sett feil ut for deg?

Ja, men godt alle har ulik smak :)

Vil også si velkommen! the more the merrier :)

Lenke til kommentar

Lekr: Skjorta var ok, hadde vært mye finere om rutene hadde hatt samme størrelse.

Skoene.. altså, en blanding av seilersko og plimms er ikke akkurat en sikker vinner.

 

Jeg hadde regnet med mer slakt på skjorta, i forhold til skoene. Jeg foretrekker ulik størrelse på rutene.

 

Angående skoene, så er jeg ikke så fastlåst i "seilersko" og "plimms" at jeg ser på en krysning som noe problem.

 

Hadde det ikke vært noe som het seilersko eller plimms, ville det fortsatt sett feil ut for deg?

Ja, men godt alle har ulik smak :)

Vil også si velkommen! the more the merrier :)

 

Hehe, takk. Budsjettet ligger nå på et nitrist H&M-nivå, men mulig jeg poster noe likevel.

Lenke til kommentar

Lekr: Skjorten har pen farge, men mønsteret var jeg ikke fan av i det hele tatt. I mine øyne skal rutete skjorter ha samme størreslsen på rutene over hele, da ser det mye mer ryddig og dermed penere ut...

Skoene var ok. Likte dem ikke i plain hvit, synes de er penere med kontrastfarger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...