Mchansern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Dårlig med tilbakemeldinger her? >< Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Litt vanskelig når man nesten ikke får sett plaggene. Hvordan er kvaliteten og passformen på genseren forresten? Endret 4. juli 2010 av Coa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Kvaliteten er vel grei, det er H&M, så jeg forventer ikke allverden. Passformen er faktisk overraskende bra. Buksene sitter som et skudd (mine første ToS bukser) så jeg kommer nok til å kjøpe flere av de. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det ser jo greit ut, men det er så dårlig bildekvalitet at det er vanskelig å si noe sikkert, McHansern. Lenke til kommentar
SML Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Ser ok ut, synd bildekvaliteten er dårlig som nevnt. Endret 6. juli 2010 av SML Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Leema: Du får det i tillegg til å se virkelig bra ut med hatt! The Boss: No comment. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Leema: Ikke så lett å se hele hatten på bildet, men det jeg så så bra ut. The Boss: Ser ikke helt poenget med bildet? Du har på deg en hjelm, en gassmaske og en t-skjorte fra ett dårlig metallica album? why? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 The Boss: Nice t-skjorte fra et av de beste metallica-albumene. Den så litt billig ut, liker denne versjonen av kill 'em all-skjortene langt bedre. Men gassmaske :!:? Regner med det bare er en kreativ måte å skjule anisktet ditt på bilde... Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jigge: Ikke helt min stil, men det så da forsåvidt greit ut.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jigge: Buksene er for lange og litt vel slappe i lårene for min del. Chinosene har fin farge men passformen er veldig dårlig. Altfor baggy, burde funnet noen med bedre passform. De sorte skoene ser greie ut. Skjorten liker jeg ikke og t-skjorten er logoflash. Jakka er for lang i armene. Ikke min stil, men tja. Hadde alt passet bedre hadde det jo vært greit nok, men jeg er ikke imponert over passformen på klærne gitt. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Jigge: Buksene er for lange og litt vel slappe i lårene for min del. Chinosene har fin farge men passformen er veldig dårlig. Altfor baggy, burde funnet noen med bedre passform. De sorte skoene ser greie ut. Skjorten liker jeg ikke og t-skjorten er logoflash. Jakka er for lang i armene. Ikke min stil, men tja. Hadde alt passet bedre hadde det jo vært greit nok, men jeg er ikke imponert over passformen på klærne gitt. Bra at vi alle er forskjellige Endret 12. juli 2010 av JiGGe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jigge: Det ligger penger og ting strødd på gulvet, bor du i en crackbule? Serious note: Ikke min stil, og som sagt over, passformen kunne vært hakket hvassere. Muzungu: Likte antrekket, spesilet chinosene og skoene. Du skla ha pluss for at du greide å holde kragen innenfor v-halsen Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Muzungu: Jeg liker det jeg ser, selv om lisseløkka stikker nedover skoene som var lite pent. Er heller ikke fan av sko med firkantet tupp. Alt i alt var det et pent antrekk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 olsen_st: Den satt godt og var pen. Dessverre alt for kort i ermene. JiGGe: Dårlig passform og var egentlig ikke fan av klærne bortsett fra skjorten og skoene med hvite lisser. I seg selv var ikke buksene så verst, men det hadde sett bedre ut om det ikke så ut som du hadde gjort på deg selv. Dra på deg buksene, gutt! Muzungu: Ser bra ut. Det er beige chinos du har på deg? Det ene bildet ble veldig lyst, så usikker på om det var lys grå eller beige. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Liker det, Muzungu! Skoene kunne hatt litt annen tupp, men ellers var det veldig bra! Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Takk for ros. McHansern: Det er en button-down-skjorte, så den er meget kurant å ha under en V-halsgenser. SML: Det med lissene tenkte jeg ikke helt over. Så ikke helt bra ut, nei. Coa: Jepp, buksene er beige. Ikke beste kameraet, eller kameraforholdene. Hvorre: Takk. Endret 12. juli 2010 av Muzungu Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Muzungu: Looking good! Chinosen ser pen ut, dog kanskje bittelitt for lang. Jeg reagerte også litt på comboen beige chinos + hvit v-neck. Det er bare noe med den veldig hvite v-necken og den comboen jeg ikke helt liker, uten at jeg kan si hvorfor. Flott detalj med klokka. Men alt i alt en enkel, stilfull look. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Muzungu: Det ser bra ut de. Skoene kunne vært rundere i tuppen, men det er småplukk. Hvit genser er kanskje ikke beste kombinasjonen, men det ser veldig mye bedre ut enn hettegenser og joggebukse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå