Jonas. Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ingen fan av lomme på t-skjorter, og sålene på skoene så litt rar ut, men ellers var det fint, Noburu Dog litt skeptisk til skjorten... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Den stripete cardiganen var helt forferdelig stygg imo. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Cardigans ser alltid dumme ut på gulvet, fitpics er obligatorisk med mindre det er snakk om sko. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Tviler på at det er passformen, eller fasongen fkm kritiserer på. Heller de sterke kontrastene og fargekombinasjonene som blir for mye for en cardigan. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det er veldig mulig, men den vil uansett se bedre ut på en kropp. Quick tip til enhver som legger ut bilder. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noburu: Det meste så greit ut der, men likte ikke lissene på skoene helt. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Synes det ser bra ut Noburu, men jeg ville nok sensurert visakortet var jeg deg. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sensurering av visa hørtes ut som en god idé Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noburu: Greie sko, men jeg likte ikke helt fargen/mønster på skjorten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Tviler på at det er passformen, eller fasongen fkm kritiserer på. Heller de sterke kontrastene og fargekombinasjonene som blir for mye for en cardigan. Korrekt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sier meg enig med fkm, den stripete cardiganen var lite pen... Noburu: Liker skoene og slipset. Skjorten liker jeg ikke fargene på. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 KongKake: Liker dem Men modellen ser ut som om han har litt for korte bein til den Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, Junkyard.no er flinke til å ha for korte modeller. Den er noe for lang til meg (så vidt da ...), så skal vel få noen til å legge den opp for meg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 De så greie ut de, men vil gjerne se fitpic av de på DEG når du får dem lagt opp! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, blir kanskje noen fit-pics da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jøss, med full lysstyrke på Macen så ser alt fortsatt helt sort ut. Fitpicen altså. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Ye, var ikke det beste shottet. Men du kan vel prve å `se for deg` hvordan de fargene ville sett ut, utifra mine andre bilder? + det bildet hvor jeg legger de ved siden av hverandre for å vise fargene. Endret 3. juli 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Nytt fitpic lagt til. Noe bedre lyssetting som gjør at det er litt lettere å se. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ser fint ut det Mchansern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå