fkm Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 MM2: Fargene passet ikke sammen, knepp opp knappene, ta piqueen ut av shortsen, legg opp shortsen litt, og ta ut de blingene du har i øret. Likte heller ikke hatten eller skoene. Skal du ha piqueen inni shorts/bukse burde du bruke belte, det er mye penere. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 MM2: Fargene passet ikke sammen, knepp opp knappene, ta piqueen ut av shortsen, legg opp shortsen litt, og ta ut de blingene du har i øret. Likte heller ikke hatten eller skoene. Skal du ha piqueen inni shorts/bukse burde du bruke belte, det er mye penere. Du skrev det jeg tenkte Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 MM2: Fargene passet ikke sammen, knepp opp knappene, ta piqueen ut av shortsen, legg opp shortsen litt, og ta ut de blingene du har i øret. Likte heller ikke hatten eller skoene. Skal du ha piqueen inni shorts/bukse burde du bruke belte, det er mye penere. Du skrev det jeg tenkte +1 Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg liker fargene, men jeg synes at når du bruker så spenstige farger, så må resten være litt spenstig òg. Knappestolen på Piqueen var litt for lang synes jeg (personlig liker jeg 2-knappers bedre), og jeg synes både piqueen og kortbuksene var i største laget (mulig det bare er dårlig fit?). Skoene var pene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skoene og PRL-skjorten var fine, men Boss-skjorten ble ødelagt av den forferdelige knappestolpen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Likte PRL skjorten meget godt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Enig med fkm, pene sko og pen skjorte fra PRL, men skjorten fra Boss hadde sett veldig mye bedre ut uten den knappestolpen... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Flotte sko. Liker PRL-skjorten, men hadde likt den bedre om stripene var rosa. Angående skjorten fra BOSS må jeg si meg enig med fkm. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg likte det det godt. Jeg synes ikke knappestolpen var så ille som de andre skal ha det til. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Angående kombinering av forskjellige plagg. Ingen som kunne satt sammen en "fasit" om hvilke plagg som passer bra med andre plagg.(farge,type) Tenker da på noe lignende som dette; Beige chinos: - sko -(sokker ) - belte - t-shirt,skjorte,piquet - genser, jakke Navy chinos: -.... -.... Lys jeans: -.... -.... Hadde vært greit for å sett hva dere synes er best å kombinere med Endret 30. juni 2010 av robbsi Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hva har det med bildetråden å gjøre? Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Hva har det med bildetråden å gjøre? Fordi tjoste skrev i bildetråden at han trenkte hjelp med å finne kombinasjoner til plaggene han hadde kjøpt. Derfor skrev jeg det i litt større variant her. Kommenterte det han skrev i bildetråden. Er det ikke her man skal gjøre det? Men kan flytte den til motetråden ja... Endret 30. juni 2010 av robbsi Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Fine kjøp tjoste tjotr, jeg synes det var ok, men vær litt forsiktig med den øverste cardiganen. Det kan fort bli veldig mye hvis du har på deg noe annet som har mønstre o.l Endret 1. juli 2010 av thrice Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noburu: Likte skoa! Skjorta så kurant ut. Jeg er litt av/på angående fargekombinasjonen på skjorta, men jeg tror jeg liker det. T-skjorten og slipset fikk jeg dog ikke noe inntrykk av. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Tjotr: Ikke helt fan av den øverste cardiganen. Den nederste så fin ut. Noburu: Enig med lokeland angående skjorta. Skoene var veldig fine, hvor mye ga du for dem? Trenger noen nye sko selv. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Noburu: Likte skoa! Skjorta så kurant ut. Jeg er litt av/på angående fargekombinasjonen på skjorta, men jeg tror jeg liker det. T-skjorten og slipset fikk jeg dog ikke noe inntrykk av. Takk Skjorta er navy/grønn, ikke helt som på bildet hvor det ser mer sort ut (?). Noburu: Enig med lokeland angående skjorta. Skoene var veldig fine, hvor mye ga du for dem? Trenger noen nye sko selv. skolene kostet 400 på ICC på Norwegian Outlet i Vestby, syk pris Takk ^^ Endret 1. juli 2010 av Noburu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Likte godt kjøpene, noburu. Hvor mye måtte du ut med for t-skjorte, og er det verdt det? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Siden T-skjorten var på 70%, var det ikke mye; 0.3(250)=75 75 kroner, jeg regner med at den er verd det Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Noburu: Likte skoa! Skjorta så kurant ut. Jeg er litt av/på angående fargekombinasjonen på skjorta, men jeg tror jeg liker det. T-skjorten og slipset fikk jeg dog ikke noe inntrykk av. Takk Skjorta er navy/grønn, ikke helt som på bildet hvor det ser mer sort ut (?). Noburu: Enig med lokeland angående skjorta. Skoene var veldig fine, hvor mye ga du for dem? Trenger noen nye sko selv. skolene kostet 400 på ICC på Norwegian Outlet i Vestby, syk pris Takk ^^ 400 hundre er jo en fantastisk pris. Jeg lurer på om jeg skal ta meg kjøretur opp dit om det er så billig. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Er ikke så mye man får til en SÅ god pris, men ta turen innom begge outletene, så finner man garantert en del amn liker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå