lokeland Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Da må legen min være sprute gal, for det var han som anbefalt at jeg skulle begynne å trene. Han mente det ville hjelpe på matlysten. Peanøttsmør avskyr jeg, sjokoladesuget er ikke helt som det var før, melk elsker jeg og er noe jeg alltid har drukket en del av, proteinpulver o.l. føler jeg at blir litt utenfor mitt område. Drikker så og si bare cola, så det gjør jo litt opp for det. Uansett så lever jeg fint på 1 måltid om dagen (gjerne 3 pølser eller et par burgere), men det har jo ført til at jeg ikke har energi nok til å kunne gå ut i jobb, og naturligvis at jeg passer inn i veldig, veldig få klær. Endret 26. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Vektøkningspulver kunne jo vært en idé, særlig om du blander det med helmelk. Du trenger ikke være boler fordi du drikker pulver Jeg har gått opp 10 kilo på 8 måneder, av kun å øke mengden mat, pulver og h-melk. Kombinert med trening selvsagt. Vektøkning er jo selvfølgelig noe man må gå inn for å gjøre. Det er tung prosess, men resultat er en ubeskrivelig deilig følelse. Kostholdet ditt er vel en smallsize lastebilsjåfør diett, noe som er en ypperlig måte å legge på seg. Det er vel bare å øke mengden. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Når man trener og bygger muskler bør du helst få i deg 2g protein per kg du veier. Det vil si at viss du veier 50kg, bør du få i deg 100g protein om dagen. Du drikker cola ja... ta en titt på dette du Endret 26. juni 2010 av robbsi Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Silkepinne: Fine loafers, fikk ikke sett piqueen, men tja. Regner med det er Herring Shoes? lokeland: Øverste beltet likte jeg, men kunne godt vært mørkere. Cardiganen ser grei ut, litt lang i armene. Trench liker jeg bedre som dobbeltspent. CarlE: Den er flott, gratulerer med en gpen bag! Kommer nok til å holde i år og dag, skal kjøpe meg en selv med en gang jeg får økonomi til å rettferdiggjøre det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Baggen er pen den, men enten er bildene så dårlig at den ser litt fake ut - eller så har du bare nettopp vært i Tyrkia Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 En kar med MBP kjøper ikke fake LV Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg har MBP og kjøper ikke LV i det hele tatt jeg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Skulle likt å se flere bilder av den. Første jeg legger merke til, er at det ikke er skulderstøtte på skulderremen din. Det er det på alle bandoulierer fra Louis Vuitton. For det andre skulle jeg likt å se klarere bilder av håndtakene, de ser alt for store ut. Jeg kan ta bilder så dere får se hvordan ekte håndtak og skulderstøtter ser ut. Endret 27. juni 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
CarlE Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg hadde nettopp fått den så skulderstøtten var ikke på plass. Her er tre bilder til. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) MM2: Så fint ut. Men ingen fan av knappene på piqueen, og ta piqueen opp fra buksa. Heller ingen fan av lomma. Så greit ut, men likte ikke piqueen i det hele tatt egentlig Endret 29. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Piquen så ikke bra ut i det hele tatt. Knappestolpen var altfor lang og fargene på knappene var feil. Forresten, knepp opp knappene. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 I tillegg til det som er nevnt ovenfor, syns jeg piqueter skal være nogenlunde tettsittende rundt overarmene, noe som ikke var tilfellet her. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Reagerte på akkurat det samme på piquen. Og få den ut av buksa. Skoene så greie ut, men var ikke helt fan av sømmene og de lisse-stussene bak (eller hva det nå er). Stråhatten kostet 30kr av en grunn. Ellers synes jeg det blir litt for mye neonfaktor, men det går riktig vei synes jeg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Om du skal kjøre så frekke farger må resten også være frekt! Sier som de andre her, få piquen ut av shortsen og knepp opp knappene og vis litt kasse! Når dette er gjort er det bare å ta turen til første og beste rave Skoene synes jeg det var litt for mye samefaktor over, hatten så litt rar ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har samer i slekta, ikke mobb dem Samesko er varme og gode <3 Men jeg ser assosiasjonen din. Kan jo dog hende de ser litt bedre ut på foten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 MM2, Knepp opp piquèn Shortsen ser for stor ut rundt de 10 nederste cmene Skoene ser greie ut, men vanskelig å se siden bildet er tatt ovenfra. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 I tillegg til det som allerede er nevnt, fjern de heslige greiene du har i ørene Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Nei, liker du greiene i ørene beholder du dem. Vil minne på at det jeg skrev i innlegget mitt er hva jeg ville gjort annerledes, synes _du_ det ser best ut med piquen nedi buksen har du den sånn. Endret 29. juni 2010 av Vowels Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jeg bruker ikke store bling blings om det ser ut som det..... Bruker kun mitte små diamanter (ekte), små kuler eller firkanter i sølv, gult gull eller hvitt gull. De jeg har i ørene på bildet, er jo veldig små egentlig. Bare sånn jeg bruker. Thrince: De 10 cm du mener er for store, har med vinkelen på bildet å gjøre. Dret meg litt ut med å ta bilde fra froskeperspektiv. Endret 29. juni 2010 av MM2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Eventuelt kan du brette opp shortsen et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå