Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Ikke enig i at den første skjorta var stygg,

...

Første skjorta funker sikkert uten cardigan, men er ikke veldig glad i det mønsteret.

Enig der!

Syns den andre skjorten passet best.

Når det kommer til Chuck Bass så har han en jævlig fet stil, men ikke lett å "kopiere"

Han er kanskje også en av tidenes feteste tv karakterer :p

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haute er tilbake? :)

Aldri fulgt med på stilen til Chuck Bass, er det noe jeg burde ha gjort?

Chuck Bass er aces for de som klarer en gjennomført stil :) Ja, jeg er tilbake!

Ikke enig i at den første skjorta var stygg,

...

Første skjorta funker sikkert uten cardigan, men er ikke veldig glad i det mønsteret.

Enig der!

Syns den andre skjorten passet best.

Når det kommer til Chuck Bass så har han en jævlig fet stil, men ikke lett å "kopiere"

Han er kanskje også en av tidenes feteste tv karakterer :p

Enig med deg, der!

Lenke til kommentar
Siste skjorten så best ut, men den så for liten ut i halsen. Minuspoeng for manglende slips og åpen knapp på toppen.

Kommer forsovet helt ann på hva man føler for egentlig.

Syns det ser bra ut uansett.

Øversteknappen kneppet igjen uten slips ser retarded ut imo.

Lenke til kommentar
Siste skjorten så best ut, men den så for liten ut i halsen. Minuspoeng for manglende slips og åpen knapp på toppen.

Som jeg nevnte tidligere i tråden, så var det ei skjorte som ikke var strøket, og noe jeg bare fant kjapt for å se det ann før jeg stakk i dysjen. Men syntes ikke at det er NØDVENDIG med slips, spessielt om man ikke skal ut på noe mer formelt. Imo blir det litt overkill om man møter med noen venner en kveld uten at det er noe fest, med cardigan/skjorte/slips. Hvertfall i min omgangskrets, hvor det ikke er normalt med cardigans engang.

Hva tror dere kan bli _enda_ penere under da?

Ang. Chuck Bass, mener jeg det har gått litt for langt nå, man kan jo ikke bruker ruter, pastell farger, bow ties osv nå uten å bli hengt ut som en Chuck Bass wannabe osv :) Ja, det er ikke mangen som klarer det, og hvertfall ikke kjøre hans stil fullt ut, noe som heller ikke passer inn her i Norge, enda hvertfall.

EDIT: Den kommentaren der var veldig drøy, mener nå jeg da psilocybe.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Mener du at man ser ut som en uteligger hvis man ikke bruker slips eller misforsto jeg grundig?

Klart det. Penklær er det som skiller mennesket fra dyrene, og da er slips en selvfølgelighet.

Slips til hverdags ser sært ut hvis man ikke bruker antrekket i jobbsammenheng. Kan naturligvis gjøre unntak iblant.

Synes ikke han trenger slips til det antrekket. Siste skjorta og cardigan ser helt fint ut.

Endret av Kloever_2
Lenke til kommentar

Skjønte at det ikke var deg på bildet, hehe. Men fant noe lignende på Zara.no ja (selv om siden var helt tåpelig designet). Så også noen andre klær som var interessente (sjekk TOP ZARA/MEN så den fjerde stilen med en grå V genser). Selv om jeg har lignende klær digget jeg genseren :)

Lenke til kommentar

Har desverre ikke link Nash, mener bare jeg husker dem fra et fashionshow av Nudie.

Eloise: Veldig sommerlig og lett kjole, men personlig likte jeg den ikke, vet ikke hvorfor, men den så "barnslig" ut.

Jenten over: Pent skjerf og armbånd, resten var fryktelig kjedelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...