PatSharpX Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ikke enig i at den første skjorta var stygg, ... Første skjorta funker sikkert uten cardigan, men er ikke veldig glad i det mønsteret. Enig der! Syns den andre skjorten passet best. Når det kommer til Chuck Bass så har han en jævlig fet stil, men ikke lett å "kopiere" Han er kanskje også en av tidenes feteste tv karakterer Endret 27. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Siste skjorten så best ut, men den så for liten ut i halsen. Minuspoeng for manglende slips og åpen knapp på toppen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Haute er tilbake? Aldri fulgt med på stilen til Chuck Bass, er det noe jeg burde ha gjort? Chuck Bass er aces for de som klarer en gjennomført stil Ja, jeg er tilbake! Ikke enig i at den første skjorta var stygg, ... Første skjorta funker sikkert uten cardigan, men er ikke veldig glad i det mønsteret. Enig der! Syns den andre skjorten passet best. Når det kommer til Chuck Bass så har han en jævlig fet stil, men ikke lett å "kopiere" Han er kanskje også en av tidenes feteste tv karakterer Enig med deg, der! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Siste skjorten så best ut, men den så for liten ut i halsen. Minuspoeng for manglende slips og åpen knapp på toppen. Kommer forsovet helt ann på hva man føler for egentlig. Syns det ser bra ut uansett. Øversteknappen kneppet igjen uten slips ser retarded ut imo. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er derfor jeg skriver "manglende slips". Man kan jo ikke gå rundt som en og annen uteligger. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Mener du at man ser ut som en uteligger hvis man ikke bruker slips eller misforsto jeg grundig? Endret 27. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Siste skjorten så best ut, men den så for liten ut i halsen. Minuspoeng for manglende slips og åpen knapp på toppen. Som jeg nevnte tidligere i tråden, så var det ei skjorte som ikke var strøket, og noe jeg bare fant kjapt for å se det ann før jeg stakk i dysjen. Men syntes ikke at det er NØDVENDIG med slips, spessielt om man ikke skal ut på noe mer formelt. Imo blir det litt overkill om man møter med noen venner en kveld uten at det er noe fest, med cardigan/skjorte/slips. Hvertfall i min omgangskrets, hvor det ikke er normalt med cardigans engang. Hva tror dere kan bli _enda_ penere under da? Ang. Chuck Bass, mener jeg det har gått litt for langt nå, man kan jo ikke bruker ruter, pastell farger, bow ties osv nå uten å bli hengt ut som en Chuck Bass wannabe osv Ja, det er ikke mangen som klarer det, og hvertfall ikke kjøre hans stil fullt ut, noe som heller ikke passer inn her i Norge, enda hvertfall. EDIT: Den kommentaren der var veldig drøy, mener nå jeg da psilocybe. Endret 27. mars 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mener du at man ser ut som en uteligger hvis man ikke bruker slips eller misforsto jeg grundig? Klart det. Penklær er det som skiller mennesket fra dyrene, og da er slips en selvfølgelighet. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Mener du at man ser ut som en uteligger hvis man ikke bruker slips eller misforsto jeg grundig? Klart det. Penklær er det som skiller mennesket fra dyrene, og da er slips en selvfølgelighet. Slips til hverdags ser sært ut hvis man ikke bruker antrekket i jobbsammenheng. Kan naturligvis gjøre unntak iblant. Synes ikke han trenger slips til det antrekket. Siste skjorta og cardigan ser helt fint ut. Endret 27. mars 2009 av Kloever_2 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Slips til hverdags kommer jo veldig ann på stilen. Jeg har en kamerat som faktisk har brukt slips til hverdags, noe som faktisk så bra ut. Det var riktig nok på en litt rocka måte, men allikevel... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Slips til hverdags ser jo alltid bra ut, bare det kan bli overkill. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Slips til hverdags kommer jo veldig ann på stilen. Jeg har en kamerat som faktisk har brukt slips til hverdags, noe som faktisk så bra ut. Det var riktig nok på en litt rocka måte, men allikevel... Tynt, sort slips som henger løst knytt rundt halsen, med et par skjorteknapper åpent? Tvi vøre. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Fra GnoMiz sin post Hva slags sko er det på bildet? Er på leting etter slike sko Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det er ikke meg på bildet, var bare ett random bildet jeg fant på google Men har noen som ligner veldig som er kjøpt på Zara. Så du kan jo sjekke der. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Skjønte at det ikke var deg på bildet, hehe. Men fant noe lignende på Zara.no ja (selv om siden var helt tåpelig designet). Så også noen andre klær som var interessente (sjekk TOP ZARA/MEN så den fjerde stilen med en grå V genser). Selv om jeg har lignende klær digget jeg genseren Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Anews: Cardiganen så posetete ut, men kanskje bare dårlig bilde. Nash: Skoene er fra Nudie, men husker ikke modelnavnet, men ligger på 1299,- viss jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Eneste jeg finner på nettet av Nudie er jeans, t-shirts osv. men ikke sko? Link? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gøy å se at det har kommet flere jenter på dette forumet! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Har desverre ikke link Nash, mener bare jeg husker dem fra et fashionshow av Nudie. Eloise: Veldig sommerlig og lett kjole, men personlig likte jeg den ikke, vet ikke hvorfor, men den så "barnslig" ut. Jenten over: Pent skjerf og armbånd, resten var fryktelig kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå