Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MM2: piqueene ser greie ut, men likte ikke kontrastfargen på innsiden av kragen. Shortsennser grei ut, men brett ned det hvite.

Angående outfiten liker jeg skjorte eller t-skjorte under bedre, og buksene er litt for utvasket for min smak. Kan ikke si så mye om passform, iPod og sol gjør at jeg såvidt ser noe, men det ser nokså greit ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Takker og bukker! :wee: Det syns kanskje litt dårlig på bildet, men den er ikke spesielt "knæsj", sånn som en del av t-skjortene og skjortene mine. Fin og "sommerlig" om man vil. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jupp, gleder meg til å ta den skikkelig i bruk. Føler den passer fint med den enkle grå cardiganen jeg også kjøpte her sist helg.

Måtte ut med 299,-. Godt fornøyd, iom. at jeg syns snittet prismessig på Volt er ganske høyt ellers.

Lenke til kommentar

Silke, Damn, jeg trudde jeg brukte slimme plagg, men den der tok kaka! :p

Hvor høyt man har buksen er vel smaksak. Jeg har den etter hvilken bukse jeg bruker. Fransk, italiensk, og amerikanske merker mener jeg at jeg drar litt høyere, enn de svenske merkene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg må vel size ut noen cm ja :) . Dette var jo egentlig bare en prøve for å se om jeg hadde målt riktig, og jeg kommer nok ikke til å bruke den (annet enn til trening).

Den ble visst "superfuture tight", så jeg skal ordne på målene for å få det riktig før jeg bestiller noe nytt. Det ble de samme feilene på skjorten jeg mottok. Er glad jeg ikke sjanset på å bestille flere samtidig.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...