Coa Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Takker alle sammen Buksene er nok litt lange, det samme med armene på cardiganen. Om jeg legger opp buksene og drar armene litt lenger opp, så skal det nok bli bra. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du kan vurdere å kneppe opp nederste knapp på cardiganen. Også ser buksene litt lange ut. Og den siste altfor stor. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Syns det ser veldig bra ut Coa. Og du er jo klar over at det er litt feil lengde på ting. Kan gjøre som bebe sier, ser ofte pent ut det. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvorfor skal man kneppe opp den nederste knappen på en cardigan? Gjelder det bare i denne sammenhengen eller er det vanlig å gjøre? Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Fordi det i mange tilfeller er mye finere. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Fordi det i mange tilfeller er mye finere. Ja, så det kunne se bedre ut uten å kneppe cardiganen i dette tilfellet, men det er altså ikke en "regel"? Jeg får ta det til etterretning når det går i cardigan. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det kommer vel helt an på cardiganen. Den jeg har fra Flippa K, der best ut med alle knappene kneppet imo. Lenke til kommentar
robbsi Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Det er oen cardigans som får en liten knekk/brett nederst hvis du har igjen knappen. Har noen jeg kan kjøre alt igjen, og noen som nederste må være åpen på Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 som gjør at dette blir min siste post på diskusjon.no på 2 uker LIAR! Men, synes det så bra ut jeg. likte T-skjortene. God sommerferie til deg også! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Ser bra ut SML Liker shortsen. God ferie til deg også! Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Likte alt, SML. God sommerferie! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Shortsen er grei nok, men foretrekker de ensfarget. Syns det ble litt for stor kontrast mellom fargene, men kanskje det bare er bildet. T-skjortene ser helt greie ut. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Enig med Henrik, er mer fan av ensfargede shortser...men ellers var det bra Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Har kjøpt samme Acne-bukse som deg, Coa. Er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fine shorts Hvorre! Åpnet nettopp en WESC-butikk i Arendal, de kommer hver sommer, skal innom der og sjekke om de har noen som ligner. Butikken er bare om sommeren og det er alltid åpningssalg i en uke eller to, så kanskje jeg får kjøpt meg en. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Så ganske greit ut. Eneste det er å pirke på er at halsen til cardiganen ikke er helt optimal i forhold til snippene. Det hadde sett best ut slikt, bare for å ta et eksempel: Endret 19. juni 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå