Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempekult innlegg, The_Darkness! Morsomt med en ny fremgangsmåte.

Jeg ville brukt de sorte skoene på siste bilde på begge kveldene. Ingen av de to andre passet med blazer. Utover det synes jeg det var bra :)

Takk for det :) Blir nok mest sannsynelig så jeg ender opp med de svarte skoene begge kveldene, hvis det ikke blir for hardt med svart mot grønnfargen. skal teste i morgen.

Veldig fine antrekk The_Darkness. Hvor er jakken på bilde nr 1 fra?

Takk! Jakken er fra Johnny Love, flere bilder finner du her.

Flotte kjøp Henrik! Må si jeg digger bagen og belte ;)

Lenke til kommentar

Takk alle sammen, er veldig fornøyd selv.

Destu: Endte på litt over 200 USD med frakt og rabatt fra RalphLauren.com. Gidder ikke JetCarrier denne gang, så fikk tak i en fyr som mottar pakken, pakker den på nytt litt mindre og sender den til meg, så der gikk det 100 USD.

Til sammen endte jeg vel med å bruke i overkant av 310 USD, noe jeg ikke kan klage på.

Lenke til kommentar

Henrik: Det du kjøpte var veldig pent, noe jeg synes blir litt kjedelig. Blir hakket for "seriøst" for min smak. Beltet falt godt i smak dog, noe jeg kunne brukt selv :)

Kjedelig? I forhold til det du la ut i bildetråden er jo kjøpene til Henrik fyrverkeri.

Lenke til kommentar

Henrik: Det du kjøpte var veldig pent, noe jeg synes blir litt kjedelig. Blir hakket for "seriøst" for min smak. Beltet falt godt i smak dog, noe jeg kunne brukt selv :)

Kjedelig? I forhold til det du la ut i bildetråden er jo kjøpene til Henrik fyrverkeri.

/facepalm

OnT: Henrik: Pent, men ikke noe jeg kunne gått med. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...