Atald Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er vel 79,- for de på H&M. Har en del av de, anvendelige plagg. Så meget bra ut, men jeg liker virkelig ikk utseendet på Tom's-skoene, og synes iallfall ikke de passer til antrekket med blazeren. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Armani Exchange skal ha fine V-hals, men vet ikke hvor man skaffer det i Norge. Ellers er jo de fra H&M greie. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg synes det så bra ut The_Darkness, men jeg ville ikke gått med de skoene til det antrekket på bilde 3. neivel, noen andre gode tips da? H&M har helt greie v-hals, men nå har jeg ikke sett Acne sine. Men er bare å sjekke H&M Billige er de også. Filippa K har elskbare blazere og dressjakker! H&M har jeg prøvd. De har mindre v-hals en Filippa K, så det er uaktuelt. men takk for tipset Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg har også noen fra Hugo Boss, som har bittelitt dypere H&M sine, men jeg foretrekker faktisk H&M sine over de fra Boss. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg får ta meg en bytur på mandag og se om jeg finner noe brukbart. Ser at dere ikke er helt i ekstase over Toms skoene De er forbanna gode å gå i da, men ja, det er jo ikke verdens peneste sko. Jeg blir nok uansett å bruke de til shortsene, spesielt hvis det er godvær. Ser at de ikke er helt optimale til grønn bukse/blazer, men sliter litt med å finne noen brukbare sko til det antrekket.. har et par blåe seilersko da, kan det være aktuelt? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg synes de Toms skoene passer godt til shorts, men ikke når man skal pynte seg. De sorte skoene du postet på siste bilde kan jo funke om du ikke skal ha med flere sko. Edit: Seilersko kan også funke. Endret 12. juni 2010 av Coa Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Fine skjorter Mchansern. Darkness: Velkommen tilbake, lenge siden jeg har sett deg her! Fine antrekk, til kveld 1 ville jeg heller brukt Acneskoene enn de fra Toms, ikke veldig fan av sistnevnte. Ellers ser det bra ut, regner med du skal et varmt sted. Hvor, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Coa; takk for tips, skal prøve meg frem litt jeg Darkness: Velkommen tilbake, lenge siden jeg har sett deg her! Fine antrekk, til kveld 1 ville jeg heller brukt Acneskoene enn de fra Toms, ikke veldig fan av sistnevnte. Ellers ser det bra ut, regner med du skal et varmt sted. Hvor, om jeg tør spørre? Takk for det, alltid hyggelig å stikke innom, selv om det er for lenge mellom hver gang! Ang. sko til kveld 1 må jeg nok teste antrekket og prøve meg litt frem, men skal nok alltids klare å finne noe brukbart. Kanskje dette tilogmed blir en unnskyldning for å kjøpe seg nye sko! det er jo aldri feil. Reisemålet er ikke noe mer eksotisk enn en tur til Bergen, men i følge yr.no er det hvertfall bedre vær der enn her i Trondheim, så da får jeg endelig testa ut Filippa shortsene, som btw har en fantastisk fit! Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Cricket: Det var greit, men hva skjer med håret? Det får deg til å se veldig østeuropeisk ut. Jeg tror du hadde passet veldig mye bedre til en annen sveis. +1 Ser veldig ustelt ut. Savner noe farge som gjør antrekket sprekere. Gjerne noe rødt. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Cricket: Det var greit, men hva skjer med håret? Det får deg til å se veldig østeuropeisk ut. Jeg tror du hadde passet veldig mye bedre til en annen sveis. +1 Ser veldig ustelt ut. Savner noe farge som gjør antrekket sprekere. Gjerne noe rødt. Gikk med knallrød trenchcoat utendørs da. Duger det? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kjempekult innlegg, The_Darkness! Morsomt med en ny fremgangsmåte. Jeg ville brukt de sorte skoene på siste bilde på begge kveldene. Ingen av de to andre passet med blazer. Utover det synes jeg det var bra Lenke til kommentar
Nash Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Herlige kjøp Henrik C! Spesielt sokkene Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Likte alt utenom beltet, ellers bare fint Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fine kjøp, Henrik Likte spesielt beltet! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fresh farge på piquen og fin bag, Henrik Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Liker alt, spesielt bagen, Henrik C ! Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Fint Henrik C. Liker spesielt fargen på piqueen. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Veldig fine antrekk The_Darkness. Hvor er jakken på bilde nr 1 fra? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Geniale kjøp Henrik C. Har selv siklet på det beltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå