SML Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg vet, tuppen skal treffe starten av beltet. La ikke akkurat arbeid i antrekket jeg tok av 1 minutt etter jeg tok bildene Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 thrice: Pent som alltid. cricket: Syns det så bra ut jeg, men er det "boots" du har på deg? Ikke så lett å se, men elsket ikke de. Noburu: Skjorten var fin, men likte ikke fargen på cardiganen. Men grattis med 6'er! SML: Syns det så litt rart ut med shortsen til, fikk litt skoleuniform for barneskole feeling. Slipset er også litt kort. Men pene plagg individuelt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 SML: Av med slipset, bytt skjorte til en som ikke har ermer som er 14 meter for lange, og du er good to go. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Haha Nash. Er det kashmirsokkene? Så store ut, har bare sett de i kashmir som er så høye. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Så lenge det er på sokkene burde det gå bra, med Big Pony...jeg regner jo med at du ikke flasher sokkene dine.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvis du har synlig logo på sokkene dine er det jo en selvfølge at man putter buksene oppi. Alle vet jo det! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Visst pokker er det sant...med andre ord, Nash: Jeg regner med at du kommer til å flashe sokkene! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Nash: Hva med noen fit-pics der du flasher logoen? Endret 11. juni 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Haha. Slang faktisk samme sokkene i handlekurven på RL.com nå, fordi jeg endte opp på $249.97, og hvis jeg handler for over $250 får jeg $50 i rabatt. De kostet bare $7.99, billigste jeg fant. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Selvfølgelig skal jeg ha sokkene over buksene med L&S strikk rundt Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 De pastellfargede chinosene var det eneste jeg ikke likte, sistemann Lenke til kommentar
geil Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ser bra ut Noburu, men tror det hadde vært finere hvis cardiganen hadde vært ensfarget. Angående shawl cardigans (har vi et godt ord for dette på norsk?) så liker jeg det, gjør de litt mer spennende. Sjalskrage. Moro med så mye aktivitet nå forresten. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Runarbs: Likte ikke lommene på skjorta, likte den ikke så mye generelt egentlig Og liker ikke slike farger på chinos, snakker om den lyse nå Hmm, virka litt sur nå :/ Men det jeg mener Endret 11. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Liker chinosene og buksene Runarbs, men ikke veldig fan av lommene på skjorta. Ellers er den fin! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Skal sies det at jeg vanligvis ikke bruker såpass friske farger på klærne mine, Men når det er sommer så er det greit å ha noe som er litt friskt. Ser nå i ettertid at den andre buksen nærmest forsvant i dynetrekket, pyttpytt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Mente bare den lyse chinosen, den andre var fin Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ser bra ut Overdox! Elsker forøvrig aktiviteten, har jo fylt opp en hel side i løpet av et par dager. Kommer muligens litt nytt fra meg i morgen, må bare ordne litt med frakt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Gode kvalitets kjøp på de tre siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå