thrice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tror converse ville vært kulere ja. Men så liker jeg jo converse også, i motsetning til de fleste andre her. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ikke helt min type stil cricket, men det så veldig gjennomført ut. Utenom skoene, som noen har nevnt tidligere. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 thrice: Looks good. Regner med det blir fitpic av dressen neste gang? whistle: cricket: ser bra ut, liker sånn stil! Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Thrice: Liker alt! tilogmed sandalene, et par sandaler kan ikke unnværes når man er på stranda Cricket: Liker det men ville likt det bedre med converse. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 SML, Endelig noen med smak! EB_V Kommer vel et fitpic etterhvert. Kommer sikkert et i morgen også hvis jeg finner igjen en blazer jeg hadde glemt jeg eide rett etter jeg kjøpte den for 3 år siden. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Thrice: Alt sammen ser bra ut. Flipflops er helt konge når det kommer til chille-på-stranden sko. Cricket: Liker det. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Takk, alle sammen! Spørs om jeg skal poste mer fremover, da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kjør på. Det er gøy med aktivitet, og trivelig at jenter poster her også Greit med et kvinnelig perspektiv. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kult; men i motsetning til resten her så synes jeg at skoene var kule og Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Likte skjorten! Men er ikke helt fan av slike cardigans. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Liker også skjorten, kombinasjonen var grei, men er ikke akkurat mega-fan av shawlcardigans, det funker best på gensere imo Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fin skjorte. Syns cardigans med shawlkrave kan se bra ut, men jeg liker dem litt enklere enn din var. Jeg er heller ikke så fan av brede horisontale striper, det minner meg bare om Carlings av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Syntest det så bra ut! Syntest cardiganen var helt grei. Gratulerer med 6'er Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tos cardigan, eller er jeg på bærtur? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Pent, men enig med Bebe og fkm. Men er det ikke litt varmt i disse sommertider? Eller, det kommer jo ann på hvor du bor, forresten... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Likte skjorten! Men er ikke helt fan av slike cardigans. Takk! Shawl collars er en smakssak, I guess Liker også skjorten, kombinasjonen var grei, men er ikke akkurat mega-fan av shawlcardigans, det funker best på gensere imo Takk Fin skjorte. Syns cardigans med shawlkrave kan se bra ut, men jeg liker dem litt enklere enn din var. Jeg er heller ikke så fan av brede horisontale striper, det minner meg bare om Carlings av en eller annen grunn. Noes! Carlings er ikke helt det inntrykket jeg vil ha D: Ellers takk Syntest det så bra ut! Syntest cardiganen var helt grei. Gratulerer med 6'er Takk Tos cardigan, eller er jeg på bærtur? Helt på bærtur Pent, men enig med Bebe og fkm. Men er det ikke litt varmt i disse sommertider? Eller, det kommer jo ann på hvor du bor, forresten... Nja, var egentlig passe varmt her, sola skinte ikke :/ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ser bra ut Noburu, men tror det hadde vært finere hvis cardiganen hadde vært ensfarget. Angående shawl cardigans (har vi et godt ord for dette på norsk?) så liker jeg det, gjør de litt mer spennende. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) God tankte, SML. Men slipset er for kort, du er nødt til å ha noe over om du skal kjøre den der. Ville allikevel droppet slipset til shortsen. Det blir som + og - synes jeg altså. Formelt med slips og avslappet med shorts... sending out mixed signals bro. Edit: Skjorten er også for lang i ermene. Ellers var det ok! Endret 10. juni 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå