Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også, men tror jeg vil slite med å finne noe annet som passer til slipset. Har du noen gode forslag kanskje? :)

Edit: Har en annen slips/ps kombinasjon jeg må få deres meninger på også, men kamera fucker opp fargene og jeg har ikke tilgang til photoshop akkurat nå, så bilde må komme senere. Det er et litt mørkere enn limegrønt ensfarget slips og en gul pocketsquare. Er vel tilnærmet umulig å uttale seg uten å ha sett nyansene, men kan det fungere?

Har forresten en mørkere grå dress med svakt rutete mønster, men kommer til å gå til annskaffelse av en navy i løpet av den nermeste tiden. Begge komboene er vel helst tenkt til en navy dress.

Til navy dress og det slipset tror jeg det kunne funka med en ps med litt innslag av oransje i seg, men det blir vanskelig å forslå noe på generell basis mtp. at nyansene i fargene er såpass avgjørende.

Gult og grønt kan fungere, men redd det blir litt mye.

Lenke til kommentar

haha skulle til å kommentere det før jeg så det med liten skrift, fkm :p Kanskje du skulle byttet til markedsføring? harhar.gif

takk for positive tilbakemeldinger fra dere andre også!

Sandalene er forsåvidt awesome, og jeg er like ignorant på det området som fellesforbundet er når det kommer til "likelønn"

Endret av thrice
Lenke til kommentar

haha skulle til å kommentere det før jeg så det med liten skrift, fkm :p Kanskje du skulle byttet til markedsføring? harhar.gif

takk for positive tilbakemeldinger fra dere andre også!

Ettersom jeg ikke har lyst til å ende opp i kassa på Rimi, neeeei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...