lokeland Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 dePt: Mønstre burde ha kontrast i størrelser på mønsteret, som en generell regel. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg også, men tror jeg vil slite med å finne noe annet som passer til slipset. Har du noen gode forslag kanskje? Edit: Har en annen slips/ps kombinasjon jeg må få deres meninger på også, men kamera fucker opp fargene og jeg har ikke tilgang til photoshop akkurat nå, så bilde må komme senere. Det er et litt mørkere enn limegrønt ensfarget slips og en gul pocketsquare. Er vel tilnærmet umulig å uttale seg uten å ha sett nyansene, men kan det fungere? Har forresten en mørkere grå dress med svakt rutete mønster, men kommer til å gå til annskaffelse av en navy i løpet av den nermeste tiden. Begge komboene er vel helst tenkt til en navy dress. Til navy dress og det slipset tror jeg det kunne funka med en ps med litt innslag av oransje i seg, men det blir vanskelig å forslå noe på generell basis mtp. at nyansene i fargene er såpass avgjørende. Gult og grønt kan fungere, men redd det blir litt mye. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Tok det lang tid før du fikk det fra smartguy? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Takker for veldig gode svar og tips. Skal ha de i mente når jeg handler i ettertid Nei, bestilte forrige helg og fikk de i dag. Var innom tollen til og med Endret 10. juni 2010 av dePt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Liker det, dePt. Litt usikker på PSen, likte slipset bedre, men for all del, ikke dårlige kjøp. God pris også. thrice: liker alt godt bortsett fra sandalene! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvordan kan man mislike de freshe sandalene?! Det er så fin farge Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Syns de ser så plastikk ut! Har et par lignende, men de har litt tykkere såle og det er vel lær som går over, men de brukes bare hvis jeg skal gå ned til båten og ikke noe særlig mer. Foretrekker barbeint eller enkle plimsolls/seilersko. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det er bare plastikk Bruker de til strand-aktiviteter. Er ikke akkurat det fineste som er lagd. Flott du likte resten, forresten. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hehe, sier meg enig med Henrik. Pene ting, bortsett fra sandalene da...er utrolig lei lyden de lager Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fine ting thrice. Trur eg har den same shortsen frå HM, pluss ein som er heilt lik, men blå. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nice Thrice. Legg merke til at det rimte. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) haha skulle til å kommentere det før jeg så det med liten skrift, fkm Kanskje du skulle byttet til markedsføring? takk for positive tilbakemeldinger fra dere andre også! Sandalene er forsåvidt awesome, og jeg er like ignorant på det området som fellesforbundet er når det kommer til "likelønn" Endret 10. juni 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 haha skulle til å kommentere det før jeg så det med liten skrift, fkm Kanskje du skulle byttet til markedsføring? takk for positive tilbakemeldinger fra dere andre også! Ettersom jeg ikke har lyst til å ende opp i kassa på Rimi, neeeei... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg synes det var stilig bortsett fra skoene, cricket Takk KongKake Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Liker det med unntak av skoene Cricket! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ville sorte converse evt vært bedre? Hvis vi skal ta med i betraktningen at jeg skulle gå langt (altså var høye hæler og sandaler uaktuelt). Men ellers; takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå