Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Robbsi: Alt er handlet på H&J (hansenandjacob.com og store-hansenandjacob.com)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

@ meg selv: Relativt standard plagg, men noe helt annet enn det jeg vanligvis kjøper. Vil gjerne ha kommentarer på skoene. De er blå, ikke sorte. Jeg la merke til nå nettopp at de var veldig dårlig knytet, jeg skal knyte dem bedre neste gang.

 

Trenger også litt hjelp til å finne ut hva som passer sammen.

Lenke til kommentar

Coa: første antrekk: Pent, men få hendene ut av lommene. Vanskelig å se hvordan lengden på skjorten er når man ikke kan se hele hånda.

Andre antrekk: Ser greit ut det, men ser passe dust ut med merkelappene på, spesielt hvis man går i byen :p

Liker forøvrig også bedre skjorte under cardigans, og den sitter på litt skjevt.

Sko fra Samsøe Φ Samsøe: Ser fine ut de, er det semsket skinn? Ville kanskje vurdert å kutte lissene litt kortere, skal få gjort det på mine Docksides snart.

Tredje antrekk: Hadde vær tfinere med en liten brett nederst slik at de ikke blir for lange, og det ser ut som v-halsen ligger litt rart over den ene skulderen.

Lenke til kommentar

Nå er det som sagt veldig standard plagg, regner vel med at mange av dere har de samme plaggene i skapet selv. Uansett er det veldig hyggelig med positive tilbakemeldinger.

 

@ Henrik C: Det meste er vel bare småfeil som jeg ordner opp i når jeg skal bruke det. Skal få kuttet ned på lissene ja. Om det er semsket skinn eller ikke vet jeg ikke, det er hvertfall skinn.

 

Cardigan ser helt klart best ut med skjorte, men jeg har ikke en plain skjorte som passer. Skal kjøpe meg noen nye skjorter neste uke.

Lenke til kommentar

Jeg også, men tror jeg vil slite med å finne noe annet som passer til slipset. Har du noen gode forslag kanskje? :)

 

Edit: Har en annen slips/ps kombinasjon jeg må få deres meninger på også, men kamera fucker opp fargene og jeg har ikke tilgang til photoshop akkurat nå, så bilde må komme senere. Det er et litt mørkere enn limegrønt ensfarget slips og en gul pocketsquare. Er vel tilnærmet umulig å uttale seg uten å ha sett nyansene, men kan det fungere?

 

Har forresten en mørkere grå dress med svakt rutete mønster, men kommer til å gå til annskaffelse av en navy i løpet av den nermeste tiden. Begge komboene er vel helst tenkt til en navy dress.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...