hvorre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du har tydeligvis ett ganske mye mer komplisert strykejern enn det vi har i huset. PÅ vårt er det ett hjul for temperaturinnstillingen, en knapp for å sprute vann og en knapp for å få damp ut under jernet... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har ikke veldig mye mer enn det, men nok til at jeg ikke gidder og lese manualen. Hva er egentlig vannet og dampen til? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Gjøre det lettere å stryke. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Frdlr: Fete kicks! Takker. De var litt mørkere enn jeg trodde, men det er nå så. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Bebeluv: Jeg visste ikke engang det. Men takk for informasjonen, den trengs. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Haha, høres ut som noen må hjelpes av mor? Ingen skam i det, jeg trenger fortsatt hjelp når jeg skal styrke skjortene mine.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Får hjelp av samboer Som bare ler av meg, hehe. Det siste modern gjorde for meg før jeg flyttet ut var og krympe genseren min, så.. ja.. Ikke aktuelt Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Overdox: alt ser bra ut post fit pics når det kommer! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Pent Overdox...forlanger også fitpics Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Overdox: Hell yeah, der snakker vi. Er det french cuff på alle, eller bare den ene? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Overdox: Hell yeah, der snakker vi. Er det french cuff på alle, eller bare den ene? Bestilte "double cuff" er på alle skjortene takk folkens.. ja, skal få slengt opp fit pics Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Frdlr: Fete kicks! Takker. De var litt mørkere enn jeg trodde, men det er nå så. Det er minuset med handel på intrawebz, at tingene aldri er akkurat slik du forventet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Likte det, Overdox. Men tror ikke jeg ville ha bestillt double cuff på alle. Har forøvrig oppdatert posten min en side tilbake med to av dagens kjøp. (Shorts & tee) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Overdox: Hell yeah, der snakker vi. Er det french cuff på alle, eller bare den ene? Bestilte "double cuff" er på alle skjortene takk folkens.. ja, skal få slengt opp fit pics Du er klar over at french cuffs ikke passer til noe annet enn dress? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fet shorts og fet fargekombo Anus. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Overdox: Hell yeah, der snakker vi. Er det french cuff på alle, eller bare den ene? Bestilte "double cuff" er på alle skjortene takk folkens.. ja, skal få slengt opp fit pics Du er klar over at french cuffs ikke passer til noe annet enn dress? Mente selvfølgelig "single cuff" Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Overdox: Hell yeah, der snakker vi. Er det french cuff på alle, eller bare den ene? Bestilte "double cuff" er på alle skjortene takk folkens.. ja, skal få slengt opp fit pics Du er klar over at french cuffs ikke passer til noe annet enn dress? Mente selvfølgelig "single cuff" Er du sikker på at du mener single cuff? Dette er single cuff, og det skal kun brukes til kjole og hvitt: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Stod det på siden dems iallefall :S mener du bare hvit skjorte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå