Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Sokker i sebago ser meget lite pent ut, om det ikke er snakk om ankelsokker. Fine sko btw, men jeg ville kjøpt sperry i stedet. De har et par farger jeg liker bedre enn den lillafargen, og så er det ikke en million nordmenn som har dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kommentarer :)!

fkm: Pussig, har aldri sett noen med tilsvarende sko. Ikke at jeg har vært overalt, men.

Hvorre: De er lilla, mobilkamera suger.

Syntes at det så litt dumt ut selv med ankelsokker jeg, men smak og behag.

 

Mente ikke i den fargen du har kjøpt i, jeg mente selve skoen, uavhengig av farge.

Lenke til kommentar

På tide å finne frem strykejernet, gutter. Ser at mange av chinosene i bildetråden burde hatt seg en runde på strykebrettet :p

Vi er menn - vi kan ikke sånt :p

Prøvde meg på mine som jeg postet, men det fungerte dårlig. Men øving gjør vel mester.

 

Hvis man ikke klarer å stryke et par bukser kan man rett og slett gi opp livet. Det ligger på samme vanskelighetsgrad som å åpne en dør...

Lenke til kommentar

Kjenner du noen som får det perfekt til første gang de gjør de når de aldri har tatt i et strykejern før, og ikke har snøring på hva de skal gjøre?

Jeg strøk i 5-10 min, uten at det hjalp så alt for godt.

Nei, det ligger nok ikke på rakettforskernivå, men stryking kan tydeligvis gjøres på forskjellige måter ettersom det var minst 5 knapper på strykejernet jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med.

Bedre og være ærlig om at man ikke kan noe, og lære seg det, enn og late som og lure seg selv. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...