Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme skjedde med ALLE mine plims i fjor. Håndvask, vaskemaskin og alt, fortsatt like brune i kanten.

 

Hmm ... Ja, lurer på hva det kan være. Tipper det kanskje har noe med limet i skoene å gjøre? :hm:

 

Og som jeg sa i streetweartråden Tablespoon, ser bra ut, men knepp opp skjorta! :p Skoene ser jo heller ikke bra ut, men er til skating så ...

Lenke til kommentar

Ikke verst JayP!

Noe må jeg dog pirke på: Likte ikke lommene. Liker generelt ikke lommer, men disse satt i tillegg alt for lavt nede. Jeg haddde likt en navy cardigan bedre enn en grå cardigan. Sømmen på buksa ser litt røff ut og jeg synes du burde toppa det med et bedre par sko, f.eks. et par loafers eller seilersko.

Lenke til kommentar

JayP: Godt utgangspunkt, men lommene på skjorten ødelegger en del. Ikke veldig fan av så store lommer, egentlig ikke lommer i det hele tatt. Har selv én skjorte med lomme på, men denne har en liten flipp som du kan kneppe ned over lommen, så den ikke blir synlig.

Litt for røffe kanter og sømmer på chinosene for min del, foretrekker å kjøpe noe som ser nytt ut, men fargen og passformen ser grei ut. Skoene likte jeg ikke, ville hatt noen lavere sko som plims eller kanskje seilersko, og gått barbeint.

Lenke til kommentar

Opar: Ser greit ut det, men foretrekker chinos som er brettet litt opp. Trenger ikke å være mye. Forøvrig ser sokkene forferdelig ut, til chinos passer det best å gå enten barbent eller med ankelsokker/minisokker som bare går rundt foten, alt annet syns jeg ser rart ut.

Lenke til kommentar

Opar: Ser greit ut det, men foretrekker chinos som er brettet litt opp. Trenger ikke å være mye. Forøvrig ser sokkene forferdelig ut, til chinos passer det best å gå enten barbent eller med ankelsokker/minisokker som bare går rundt foten, alt annet syns jeg ser rart ut.

 

Vet det der med sokkene! Er et par sykkelsokker med reklame på, forøvrig ganske hustrig her nordpå så gikk med chinosene nede i dag. Ser også at jeg trenger et belte, henger løst rundt livet og sitter nok en tanke lavt på bildet.

Lenke til kommentar

Takker for hjelpsomme kommentarer :)

 

Har faktisk ikke lagt så mye merke til det dere påpeker før nå, untatt skoene.

Må få tatt meg en shoppingrunde å se om jeg finner meg et par brukbare sko og noen nye chinoser, ja :wee:

Nye chinos er ikke nødvendige :) ville heller lagt pengene i nye sko.

opar: stygge sokker, og livestrong(?) armbånd er tacky. Ellers var det noe jeg kunne gått med :)

Lenke til kommentar

Sokkene er stygge, jeg vet. Er kjøpt for å brukes når jeg sykler, og da er det ingen som ser sokkene. ;)

Det er livestrong ja, jeg er forøvrig stor fan av Lance Armstrong og det arbeidet han gjør i kampen mot kreft. Bestefar døde også av kreft for noen år siden.. det ser kanskje ikke så bra ut, men jeg velger å gå med det.

 

Takk for ellers positiv kommentar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...