Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noburu: Fresh skjorte! Fin passform også.

Buksa ser ut til at den sitter bra, men nederst ser det ut som om den egentlig skal gå helt ned og at beina dine er dobbelt så korte (hvis jeg forklarte rett nå). Kan dog bare være bilde.

Tror det kommer av at jeg ikke kan se hvor knærne dine er, og pga. foldene nederst får jeg inntrykket av at knærne dine er der. Kan kanskje være perspektivet.

Takk :)

Buksa ser sånn ut fordi det ikke er lyst nok, tror jeg, så en del detaljer forsvinner. Knærne er høyere oppe ;P

Funker det Noburu.

Jeg har selv vasket mine på 30grader i vaskemaskinen, funket greit det. Krympet noe da om jeg ikke husker feil.

Takk :D får prøve lav varme i vaskemaskinen da :)

Bebeluv: pent som vanlig :)

Noburu: Skjorta falt ikke i smak, kortermet og 2 lommer, samt en skrikende farge®

Én skrikende farge? Jeg teller flere! :innocent:

Fint det Noburu.

Forøvrig bruker du klokke på feil hånd, "normale" mennesker har den jo på venstre. Keivhendt?

Takk :)

Klokka er på høyre hånd siden bildet er tatt i speilet, og jeg er lat nok til ikke å bruke et halvt ekstra sekund på å speilvende det igjen ;)

Diggbar skjorte. :love: Skulle bare vært langermet. :p Hvor er den fra?

Jeg skulle også ønske den var langermet, men den gang ei :/ den er fra Zara :)

Endret av Noburu
Lenke til kommentar

Liker Bebeluvs og Noburus antrekk og hadde ikke sagt nei takk til noen av kjøpene som er gjort heller. Bra aktivitet her nå!

Noburu: jeg har vaska plims på 30 grader med vanish uten at de ble noe verre av det i hvert fall. Med kort vaskeprogram og sentrifugering på minimum så går det nok greit.

Lenke til kommentar

Bebeluv: pent som vanlig :)

Noburu: Skjorta falt ikke i smak, kortermet og 2 lommer, samt en skrikende farge®

Én skrikende farge? Jeg teller flere! :innocent:

Skulle stått Farge( r ), men ser ut som at det blir ® uten mellomrom inni :whistle:

Endret av SML
Lenke til kommentar

Kan jo alltids håndvaske de. Skulle vel funke å klore plims og? Hadde ikke du et klorprosjekt KongKake, i så fall hvordan gikk det?

Stemmer, og det gikk bra, inntil plimsa var helt tørre igjen, da kom det brune tilbake.:ermm:

Lenke til kommentar

Ulriksen: Fine plagg, men jeg hadde nok kjøpt mer når jeg allerede var der. Har gjort det før, og jeg har angret like mye på at jeg ikke kjøpte med meg så mye jeg klarte.

Takktakk, har kjøpt en god del mer enn det allerede, supert kjøpesenter bare 5 minutter fra hvor jeg bor. Skal dog til NY og en del andre byer denne sommeren så skal spare litt penger til det og!

Lenke til kommentar

Du er utvekslingsstudent ja. Så det ikke før nå, tenkte at du hadde vært på ferie!

Nå vet ikke jeg mye om shopping i Ohio, men se om det er noen outlets i nærheten. De større har veldig godt utvalg og fine butikker med gode merker som er verdt å bruke penger på.

Lenke til kommentar

På den siste siden liker jeg spesielt godt antrekkene til Jonas og Bebeluv. Fine fargekombinasjoner og god passform av begge.

---

Når det gjelder hvite plims vil jeg anbefale en "cleaning block" som jeg kjøpte på DinSko. Den fungere som et viskelær, og fjerner støv og stygge merker på skoene. Noen merker får man ikke helt bort, men det meste forsvinner. Skoene blir hvertfall mye hvitere, og ser mye renere ut etter at man har brukt den.

Mener å huske at denne saken kostet ca 100-150 kr. Den er egentlig laget for suede og nubuck skinn, men fungere altså fint på tøysko. Ser ut som den holder _veldig_ lenge også.

Lenke til kommentar

Tablespoon: Er personlig lite fan av skjorta. Liker dog oppbretten. Buksene så litt ut som om de hang nedover beina dine og føler de manglet litt form. Du hadde også tjent på å legge de opp.

Skoa så greie ut, men jeg selv ville brukt de til det antrekket.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Tablespoon: Er personlig lite fan av skjorta. Liker dog oppbretten. Buksene så litt ut som om de hang nedover beina dine og føler de manglet litt form. Du hadde også tjent på å legge de opp.

Skoa så greie ut, men jeg selv ville brukt de til det antrekket.

Er fullt klar over buksene. Ble kjøpt i påsken på dressmann fordi jeg likte fargen og de var billige. Planen var egentlig å kjøpe noen nye relativt raskt, men jeg har ikke komt så langt enda.

Synes det så helt ok ut. Sunn norsk ungdom, ville kneppet opp et par knapper i halsen dog. Så litt stramt ut.

Takker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...