Noburu Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Noburu: fint, liker spesielt at du har brettet opp buksebeina, ser så utrolig mye bedre ut, enn uten Takk Kongkake: liker alt, spesielt shortsen Noburu: Liker det! Eller, er litt skeptisk til brunfargen(?) på cardiganen, ellers ser det bra ut. Den er brun ja. Jeg synes det passet til det marineblåe i stripene, V-hals-T-skjorten og beltet, og til det beige Takk KK Og Noburu: Ser bra ut Takk Endret 2. juni 2010 av Noburu Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) KK Og Noburu: Ser bra ut Takk edit: de skulle liksom slås sammen Endret 2. juni 2010 av Noburu Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jonas: Fin piqué Hvorre: Ser bra ut, men resize er en fin bil. KK: Likte første, men jeg er ikke akkurat den som er mest fan av spenstige farger, men det andre antrekket var greit. Noburo: Ser bra ut, men likte ikke bretten på buksen. Endret 2. juni 2010 av Xtra Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 KK Og Noburu: Ser bra ut Takk. Den er brun ja. Jeg synes det passet til det marineblåe i stripene, V-hals-T-skjorten og beltet, og til det beige Når jeg tenker meg om, så passer jo egentlig brun ganske bra inn i antrekket, så alt i alt synes jeg at outfiten din var veldig bra. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ulriksen: Pent, - gode farger. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ulriksen: Fine plagg, men jeg hadde nok kjøpt mer når jeg allerede var der. Har gjort det før, og jeg har angret like mye på at jeg ikke kjøpte med meg så mye jeg klarte. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ulriksen: Fine kjøp, men ikke akkurat farger jeg ville kjøpt Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Pene ting Ulriksen ; ) Henrik: Pen shorts! Endret 3. juni 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ulriksen har hatt det moro gitt! Pene plagg. HenrikC: Fin bukse. Så veldig lett og behagelig ut. Fin farge også. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fine ting, Ulriksen og Henrik Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Pent, bebe! Mye aktivitet for tiden Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Pent Henrik og Bebe. Men buksene dine bebe ser kanskje litt baggy ut, men er kanskje bare bildet som lyver. Hvor er de fra? Edit: Sjekket bildet igjen, mulig det bare er jeg som er veldig sliten pga eksamensjobbing. Endret 3. juni 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Buksene er veldig slimme for meg hvertfall, er selvfølgelig ikke carrot fit slim, men de sitter perfekt i livet. De er fra H&M, kjøpte dem for en stund tilbake. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hansome boy! Hvor kjøpte du beltet Bebeluv? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takker folkens. Beltet er fra H&M det også. Men det ble kjøpt i fjor. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dærsken. Prakteksempel på at man ikke behøver å blakke seg ut for å se bra ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Wow, det varmer Så lenge passformen og plaggene er pene og komfortable, så kunne jeg ikke brydd meg mindre hvor de kommer fra. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Nei, nettopp! Fikk kommentarer på klesstilen min hvor kameraten min (joggebukse-gutt) sa at det var gjennomført teit og bruke så mye på klær. Det viste seg at han hadde brukt mer på antrekket sitt. Fail Noburu: Fresh skjorte! Fin passform også. Buksa ser ut til at den sitter bra, men nederst ser det ut som om den egentlig skal gå helt ned og at beina dine er dobbelt så korte (hvis jeg forklarte rett nå). Kan dog bare være bilde. Tror det kommer av at jeg ikke kan se hvor knærne dine er, og pga. foldene nederst får jeg inntrykket av at knærne dine er der. Kan kanskje være perspektivet. Endret 3. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå