Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Noburu: fint, liker spesielt at du har brettet opp buksebeina, ser så utrolig mye bedre ut, enn uten coolsquint.gif

 

Takk :D

 

Kongkake: liker alt, spesielt shortsen :)

Noburu: Liker det! Eller, er litt skeptisk til brunfargen(?) på cardiganen, ellers ser det bra ut. :D

 

Den er brun ja. :) Jeg synes det passet til det marineblåe i stripene, V-hals-T-skjorten og beltet, og til det beige :)

Takk :D

 

KK Og Noburu: Ser bra ut

Takk :D

Endret av Noburu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jonas: Fin piqué

 

Hvorre: Ser bra ut, men resize er en fin bil. ;)

 

KK: Likte første, men jeg er ikke akkurat den som er mest fan av spenstige farger, men det andre antrekket var greit.

 

Noburo: Ser bra ut, men likte ikke bretten på buksen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

KK Og Noburu: Ser bra ut

 

Takk. :)

 

Den er brun ja. :) Jeg synes det passet til det marineblåe i stripene, V-hals-T-skjorten og beltet, og til det beige :)

 

Når jeg tenker meg om, så passer jo egentlig brun ganske bra inn i antrekket, så alt i alt synes jeg at outfiten din var veldig bra. :)

Lenke til kommentar

Nei, nettopp! Fikk kommentarer på klesstilen min hvor kameraten min (joggebukse-gutt) sa at det var gjennomført teit og bruke så mye på klær. Det viste seg at han hadde brukt mer på antrekket sitt. Fail :)

 

Noburu: Fresh skjorte! Fin passform også.

Buksa ser ut til at den sitter bra, men nederst ser det ut som om den egentlig skal gå helt ned og at beina dine er dobbelt så korte (hvis jeg forklarte rett nå). Kan dog bare være bilde.

Tror det kommer av at jeg ikke kan se hvor knærne dine er, og pga. foldene nederst får jeg inntrykket av at knærne dine er der. Kan kanskje være perspektivet.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...