Jonas. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kantene? Du snakker om kragen eller? I så fall så man man enten ha en veldig lett v-hals, ellers så blir det vanskelig å møte v-halsen med kragen, om man ikke har veldig lange collars. Nei, ikke kragene, skillet på knappestolpen (beste uttrykket jeg fant...). Synes ikke skillet skal være under genseren, men der v-halsen starter. KongKake: Likte det første antrekket best, men fargen til shortsen på det andre digger jeg! Har et par shortser fra H&M selv, og synes de er penere hvis man bretter opp kanten, så de blir litt slimmere. For øvrig har de begynt med slim-fit-shortser, i navy og en farge til. Liker den navy, men den var ikke særlig komfortabel... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Må nesten være litt solbrun for at det skal se bra ut med en gul tee/skjorte. Jeg hadde hvertfall ikke tatt frem den gule Acne tee'n fra forrige sommerkolleksjon enda Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 KK: Kurant det der. Endelig en som resizer bildene også. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fabelaktige antrekk, KongKake. Selv foretrekker jeg å ha chinos u-brettet, men det er nå så. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har allerede tatt og brukt mine gule skjorter til lilla buksen. Lenge leve solarium og min rosin hud om noen år =) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) KongKake: Likte det første antrekket best, men fargen til shortsen på det andre digger jeg! Har et par shortser fra H&M selv, og synes de er penere hvis man bretter opp kanten, så de blir litt slimmere. For øvrig har de begynt med slim-fit-shortser, i navy og en farge til. Liker den navy, men den var ikke særlig komfortabel... Hmm, får prøve ut slim-fit shortsene deres en dag da. Skal hvertfall prøve den nye versjonen av min. Takk for tipset om bretting forresten, skal prøves. Må nesten være litt solbrun for at det skal se bra ut med en gul tee/skjorte. Jeg hadde hvertfall ikke tatt frem den gule Acne tee'n fra forrige sommerkolleksjon enda Du sier noe der. KK: Kurant det der. Endelig en som resizer bildene også. Takker! Og ja, resizeing er greit det. Irriterende med gigabilder. Fabelaktige antrekk, KongKake. Selv foretrekker jeg å ha chinos u-brettet, men det er nå så. Takk! Endret 2. juni 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Bebeluv: Solarium? Er jo gratis sol ute! Endret 2. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vel, det er jo ett lite issue når det gjelder temperatur i dette landet her, og det har tross alt ikke vært sommertilstander så altfor lenge i år Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er ikke helt meg å flekse kroppen min på gata, Skal ikke bare ha farge på armene og ansiktet Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 på gata? Hva skjedde med hagen/stranda? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er ikke helt meg å flekse kroppen min på gata, Skal ikke bare ha farge på armene og ansiktet Trodde da det var normen på Romerike? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har allerede tatt og brukt mine gule skjorter til lilla buksen. Lenge leve solarium og min rosin hud om noen år =) Hvilke bukser har du? Har sett noen råfrekke fra Paul Smith i år, men er ikke giren på å bruke 1700 eller hva det var på noen lilla bukser for øyeblikket Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Mine kjøpte jeg fra Asos, for en stund tilbake. Koster under tusenlappen. Haha, Hvorre. Er det noe jeg ikke bryr meg om er det normene på Romerike Det var mange som gikk i bar overkropp i pausen på skolen i dag. Og jeg var nok ikke en av dem. Overdox, stranda er jo forsåvidt greit. Men det er vel for kaldt for å bade nå? Hagen min er rene public plassen, siden jeg bor midt i sentrum med butikken over veien osv. Endret 2. juni 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noburu: Ser bra, men veldig varmt ut! Synes også buksen var brettet opp litt vel mye. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Cardiganen måtte av utover formidagen, for å si det sånn, men det var kjølig klokka åtte i dag tidlig Mindre brettet opp, var det bare ubehagelig :| Endret 2. juni 2010 av Noburu Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kongkake: liker alt, spesielt shortsen Noburu: fint, liker spesielt at du har brettet opp buksebeina, ser så utrolig mye bedre ut, enn uten Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Kongkake: liker alt, spesielt shortsen Nice! Takk. Noburu: Liker det! Eller, er litt skeptisk til brunfargen(?) på cardiganen, ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har allerede tatt og brukt mine gule skjorter til lilla buksen. Lenge leve solarium og min rosin hud om noen år =) Hvilke bukser har du? Har sett noen råfrekke fra Paul Smith i år, men er ikke giren på å bruke 1700 eller hva det var på noen lilla bukser for øyeblikket Jeg har noen lilla bukser fra Tiger, kan slenge opp et bilde i morgen hvis du vil se hvordan de er! Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 KK Og Noburu: Ser bra ut Skal legge opp dagens antrekk imorgen tidlig. Nå skal jeg sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå