Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Kantene? Du snakker om kragen eller? I så fall så man man enten ha en veldig lett v-hals, ellers så blir det vanskelig å møte v-halsen med kragen, om man ikke har veldig lange collars.

 

Nei, ikke kragene, skillet på knappestolpen (beste uttrykket jeg fant...). Synes ikke skillet skal være under genseren, men der v-halsen starter.

 

KongKake: Likte det første antrekket best, men fargen til shortsen på det andre digger jeg! Har et par shortser fra H&M selv, og synes de er penere hvis man bretter opp kanten, så de blir litt slimmere. For øvrig har de begynt med slim-fit-shortser, i navy og en farge til. Liker den navy, men den var ikke særlig komfortabel...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KongKake: Likte det første antrekket best, men fargen til shortsen på det andre digger jeg! Har et par shortser fra H&M selv, og synes de er penere hvis man bretter opp kanten, så de blir litt slimmere. For øvrig har de begynt med slim-fit-shortser, i navy og en farge til. Liker den navy, men den var ikke særlig komfortabel...

 

Hmm, får prøve ut slim-fit shortsene deres en dag da. Skal hvertfall prøve den nye versjonen av min. :p Takk for tipset om bretting forresten, skal prøves. :)

 

 

Må nesten være litt solbrun for at det skal se bra ut med en gul tee/skjorte. Jeg hadde hvertfall ikke tatt frem den gule Acne tee'n fra forrige sommerkolleksjon enda :p

 

Du sier noe der. :p

 

KK: Kurant det der. Endelig en som resizer bildene også. ;)

 

Takker! :) Og ja, resizeing er greit det. Irriterende med gigabilder. :p

 

Fabelaktige antrekk, KongKake. Selv foretrekker jeg å ha chinos u-brettet, men det er nå så.

 

Takk! :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Jeg har allerede tatt og brukt mine gule skjorter til lilla buksen. Lenge leve solarium og min rosin hud om noen år =)

 

Hvilke bukser har du? Har sett noen råfrekke fra Paul Smith i år, men er ikke giren på å bruke 1700 eller hva det var på noen lilla bukser for øyeblikket :p

Lenke til kommentar

Mine kjøpte jeg fra Asos, for en stund tilbake. Koster under tusenlappen.

 

Haha, Hvorre. Er det noe jeg ikke bryr meg om er det normene på Romerike :p Det var mange som gikk i bar overkropp i pausen på skolen i dag. Og jeg var nok ikke en av dem.

 

Overdox, stranda er jo forsåvidt greit. Men det er vel for kaldt for å bade nå? Hagen min er rene public plassen, siden jeg bor midt i sentrum med butikken over veien osv.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Jeg har allerede tatt og brukt mine gule skjorter til lilla buksen. Lenge leve solarium og min rosin hud om noen år =)

 

Hvilke bukser har du? Har sett noen råfrekke fra Paul Smith i år, men er ikke giren på å bruke 1700 eller hva det var på noen lilla bukser for øyeblikket :p

 

Jeg har noen lilla bukser fra Tiger, kan slenge opp et bilde i morgen hvis du vil se hvordan de er! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...