Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ikke superfan av brettingen, hadde nok gått med de uten brett, men ellers ser det fint ut! Som de andre påpeker, litt rar overgang, men tja.. Fortsatt mye bedre enn det meste man ser på skolen til daglig! Jonas: Aha. Vet at Acne har noen veldig like, men de er nokså tynne i stoffet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Var disse jeg tenkte på Jonas: http://shop.acnestudios.com/shop/men/chinos/guy-vintage-blue-34087.html og http://shop.acnestudios.com/shop/men/chinos/ken-vintage-blue-34177.html og Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Btw: Med "overgangen mellom skjorten og genseren" mente jeg at jeg liker bedre når skjortekantene møtes når v-halsen "møtes", hvis det ga mening Henrik: Synes fargen på de nederste var penest, men passformen til den øverste så best ut... Likte begge to anyways, men de fra NN er favorittene mine i hvert fall. Endret 2. juni 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hehe, jeg skjønner godt hva du mener Jeg vet det ser litt små-corny ut, men det får bare gå Lenke til kommentar
Nash Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fine antrekk her Men enig angående buksene Hvorre, dog den mørke RL logoen myknet overgangen litt :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vowels: Likte outfit 2. Jonas.: Kult! Hvorre: Det der likte jeg virkelig! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Pent jonas! Hvilke bukser er det, Hvorre? Skulle ønske jeg kledde oransj og rødt som overdel Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Btw: Med "overgangen mellom skjorten og genseren" mente jeg at jeg liker bedre når skjortekantene møtes når v-halsen "møtes", hvis det ga mening Kantene? Du snakker om kragen eller? I så fall så man man enten ha en veldig lett v-hals, ellers så blir det vanskelig å møte v-halsen med kragen, om man ikke har veldig lange collars. Kongkake, ikke så ille for meg, med tanke på at du har en mer streetwear inspirert stil. Bedre enn gjennomsnittsherren på vgs. Utrolig mye aktivitet i dag. I like. Endret 2. juni 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fint det kongkake! Men ingen fan av svarte overdel om sommeren Og på det første bildet foretrekker jeg buksene litt slimmere Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Pent jonas! Hvilke bukser er det, Hvorre? Skulle ønske jeg kledde oransj og rødt som overdel Hehe, for real? Det er ett par billige fra HM...tror de kostet 250 eller noe da jeg kjøpte dem Pent, Kake! Kanskje litt slapp passform, men det kan være bildet.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Synes både antrekkene til jonas og Hvorre er fine. En smule streit for min smak kanskje, men hey. Looking good Kake: Likte det, men synes du burde brettet ned buksen på første bildet. Frekk lilla shorts forresten. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Fint det kongkake! Men ingen fan av svarte overdel om sommeren Og på det første bildet foretrekker jeg buksene litt slimmere Takk Digger komboen sort og lilla jeg da. Er forøvrig enig i at buksene kunne vært litt slimmere, men det er de eneste beige chinosene jeg har. Fint, KongKake! Takk! Pent, Kake! Kanskje litt slapp passform, men det kan være bildet.. Takker. Tja, er relativt billige plagg, så passformen er ikke optimal. Kake: Likte det, men synes du burde brettet ned buksen på første bildet. Frekk lilla shorts forresten. Tja, kunne vel det, men foretrekker god kjøling av beina på slike dager som i dag. Takk forresten. Endret 2. juni 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Pent jonas! Hvilke bukser er det, Hvorre? Skulle ønske jeg kledde oransj og rødt som overdel Hehe, for real? Det er ett par billige fra HM...tror de kostet 250 eller noe da jeg kjøpte dem Pent, Kake! Kanskje litt slapp passform, men det kan være bildet.. Antrekket var veldig pent Hvorre, men var litt usikker på om jeg likte buksene var vanskelig å se Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hehehe, de er relativt nøytrale Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fint det kongkake! Men ingen fan av svarte overdel om sommeren Og på det første bildet foretrekker jeg buksene litt slimmere Takk Digger komboen sort og lilla jeg da. Er forøvrig enig i at buksene kunne vært litt slimmere, men det er de eneste beige chinosene jeg har. Enig, sort og lilla passer bra sammen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Likte det Hvorre, men var kanskje litt mørke jeans til å brette opp. KongKake Ikke feil, ikke feil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Enig, sort og lilla passer bra sammen Om man skal ha det enda frekkere. Ta lilla og gul Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ja, vurderer å skaffe meg en gul overdel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå