Vowels Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Litt enig der, tenkte å ta den med til en skredder. Koster vel ikke mer enn et par hundre? Og ja, er denim shorts. Stoppet akkurat i kanten på bildet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Denim shorts (i seg selv) og dressjakke/blazer - mmmm... Dont like. Endret 2. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vowels: Antrekket fra H&M syns jeg funket forholdsvis bra. Blazeren er nok derimot ikke en blazer, men en dressjakke. Pen var den heller ikke. Jakker med tre knapper funker som regel dårlig alene, og når den øverste knappen i tillegg sitter så høyt blir det enda verre. Det ser rett og slett ut som om du har tatt på deg jakken fra konfirmasjonsdressen. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Denim shorts (i seg selv) og dressjakke/blazer - mmmm... Dont like. Kommer ikke til å bruke den comboen til vanlig nei. Var mer for å vise noen av plaggene jeg kjøpte. Shorts og dressjakke synes jeg ikke er så fint sammen. Denim shorts derimot kan se jævelig kult ut. fkm:Når du sier det med knappene legger jeg selv merke til det. Synes selve dressjakken er helt ok, for 120kr kan jeg ikke forvente at den ser helt smashing ut. Takk for konstruktiv kritikk forresten, kjør mer slakt Endret 2. juni 2010 av Vowels Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvis du er flink med strykejernet er det ikke så alt for vanskelig å gjøre om en 3-roll-3 til en 3-roll-2. Legger med et bildeeksempel: Din jakke (3-roll-3): En 3-roll-2, som imo er mye penere. Legg merke til at det er tre knapper, men at jakkeslagene er som på en jakke med 2 knapper. Prøv deg litt fram med et strykejern, så klarer du sikkert å få til noe lignende! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Da så Jeg har aldri likt verken denim skjorte eller shorts, men det er kun en personlig greie. Må dog innrømme det kan se kult ut om kombinert riktig. 120kr for dressjakken var ikke verst, men det er jo egentlig ikke noe du kan bruke casual da. Men det inspirerer meg litt til å ta en titt i second-hand butikker. Endret 2. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Enig med fkm ang. dressjakken. Ser ut som du har røsket frem konf dressen og nå skal prøve å bruke den "casual", som ikke funker. Men for all del, det var jo bare 120,- Ser for lite av tee'n til å kunne dømme den noe særlig, men den ser jo vanlig ut. Denim shorts liker jeg ikke noe særlig, da liker jeg mye bedre shorts nr 2. fra H&M! Antrekk nr 2 funker mye bedre, syntes faktisk denim skjorten var ganske kul. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Som nevnt, fæl dressjakke, men bra 2. antrekk. Må vurdere å kjøpe en denim skjorte selv Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Takk for tips fkm Skal definitivt testes ut, ser mye bedre ut. Mulig jeg slenger opp et par bilder til litt senere av det andre jeg kjøpte Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Her har vi gutten som mestrer denimskjorter! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 fkm har vel kommet med et godt tips som vanskelig lar seg toppe, og når den kostet 120 kroner skader det jo absolutt ikke å prøve med strykehjernet! Siste antrekket likte jeg godt, denimskjorten så veldig bra ut! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Her har vi gutten som mestrer denimskjorter! Må si meg enig. Er egentlig ikke fan av denimskjorter, men her funket det veldig bra, hele antrekket altså. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Pent Jonas! Buksene er Acne, er de ikke? Har sett på de selv, fristet til å kjøpe de. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Vowels: Fet denimskjorte Jonas: Liker fargesammensetningen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Lett og enkelt sommerantrekk, Jonas. Ser bra ut. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Thank you guys <3 Buksen er fra NN.07, Henrik Hvorre: Ikke veldig pen overgang mellom skjorten og genseren, men utover det ser det bra ut. Ville ha foretrukket et annet skovalg tho Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ville ikke brettet jeansen slik, Hvorre. Men det er nå bare meg. Fargekomboen til genseren og skjorten liker jeg. Mens jeansen syns jeg lever sin egen verden. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Okay, takk for god kritikk begge to! Skal ta det med i beregningen neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå