Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vowels: Antrekket fra H&M syns jeg funket forholdsvis bra. Blazeren er nok derimot ikke en blazer, men en dressjakke. Pen var den heller ikke. Jakker med tre knapper funker som regel dårlig alene, og når den øverste knappen i tillegg sitter så høyt blir det enda verre. Det ser rett og slett ut som om du har tatt på deg jakken fra konfirmasjonsdressen.

Lenke til kommentar

Denim shorts (i seg selv) og dressjakke/blazer - mmmm... Dont like.

 

Kommer ikke til å bruke den comboen til vanlig nei. Var mer for å vise noen av plaggene jeg kjøpte. Shorts og dressjakke synes jeg ikke er så fint sammen. Denim shorts derimot kan se jævelig kult ut.

 

fkm:Når du sier det med knappene legger jeg selv merke til det. Synes selve dressjakken er helt ok, for 120kr kan jeg ikke forvente at den ser helt smashing ut.

 

Takk for konstruktiv kritikk forresten, kjør mer slakt :)

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Hvis du er flink med strykejernet er det ikke så alt for vanskelig å gjøre om en 3-roll-3 til en 3-roll-2. Legger med et bildeeksempel:

 

Din jakke (3-roll-3):

post-186700-1275482934,2312_thumb.jpg

 

En 3-roll-2, som imo er mye penere. Legg merke til at det er tre knapper, men at jakkeslagene er som på en jakke med 2 knapper. Prøv deg litt fram med et strykejern, så klarer du sikkert å få til noe lignende!

1.jpg

2.jpg

Lenke til kommentar

Da så :)

Jeg har aldri likt verken denim skjorte eller shorts, men det er kun en personlig greie. Må dog innrømme det kan se kult ut om kombinert riktig.

120kr for dressjakken var ikke verst, men det er jo egentlig ikke noe du kan bruke casual da. Men det inspirerer meg litt til å ta en titt i second-hand butikker. :)

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Enig med fkm ang. dressjakken. Ser ut som du har røsket frem konf dressen og nå skal prøve å bruke den "casual", som ikke funker. Men for all del, det var jo bare 120,- :) Ser for lite av tee'n til å kunne dømme den noe særlig, men den ser jo vanlig ut. Denim shorts liker jeg ikke noe særlig, da liker jeg mye bedre shorts nr 2. fra H&M! Antrekk nr 2 funker mye bedre, syntes faktisk denim skjorten var ganske kul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...