Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Men hey, da er jo jeg rett rundt hjørnet!

 

 

Sant det ja. :) Blir ikke på Madla så lenge da, max seks uker eller noe sånn. :p

 

Hehe, jah! Med mindre du havner om bord på en båt som på ett eller annet merkelig vis skulle ha behov for en stridsvogn...:p

 

Ja, og nå skjer jo ikke akkurat det så ofte akkurat. :p

Lenke til kommentar

istede for å "sløse" bort et år i militæret.

 

2 tilleggspoeng, noe som iallefall jeg setter pris på for å komme inn på BI :whistle:

 

Hvis du ikke klarer å få 3,5 i snitt uten ekstrapoeng er jeg usikker på om høyere utdanning er det du skal satse på...

Lenke til kommentar

Jeg hadde 46 poeng da jeg kom inn på finans i Nydalen, har kamerater som har hatt rett over 40 konkurransespoeng (dvs. karaktersnitt x 10 + fgtj. + realfagspoeng osv = 40), som enten ikke kom inn, eller bare fikk tilbud om ettårig studium à la markeds- og bedriftsøkonom.

 

Revisjon og øk.adm. har jo nesten likt førsteår (samme med finans), så det burde jo gå for det samme. Er ikke helt sikker da.

 

Edit: Poenggrensene på BI er ikke så påvirket av søkerantallet som f.eks. NHH – da BI får betalt for antall studenter, mens offentlige høyskoler får penger etter antall studiepoeng bestått. Med andre ord er det god butikk å ta inn masse folk som er dømt til å stryke. :)

Endret av Muzungu
Lenke til kommentar

Ok, jeg har venner som går på førsteår finans som hadde 3,6 og 3,8 når de kom inn, så det er jo litt spesielt...

 

Revisjon har som sagt høyere snitt pga. karakterkrav for å bli godkjent som statsautorisert revisor. Førsteåret er likt på siv.øk. og bortsett fra matte, så det har jo ikke noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...