Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, militæret! Det er ikke verre enn å gå til legen og si at halsen din hovner opp når du spiser nøtter eller noe lignende, så får du en fin liten legeattest. Hvis legen vil ta en prøve er det ikke verre enn å si "det klør" når han tar kloreprøven. Jeg kjenner sikkert 10 stk som gjorde det for å slippe militæret.

Bedre å lage sin egen religion, for å føre seg opp som prest for religionen. Da slipper man hele militæret :) 5 stykker jeg kjenner gjorde det.

Lenke til kommentar

Haha, litt av en legeattest. Men min er faktisk litt "seriøs", så best for dem at det holder. Hva skal de uansett med meg i militæret, haha, polere geværene?

 

Pyse. Jeg kom ikke inn pga den fordømte legen. Men skal prøve å friskmelde ryggen(fin nå) å verve meg hvis jeg ikke finner på noe lurt før sommeren 2011. Jeg blir "gamlingen" i troppen.

Lenke til kommentar

Haha, litt av en legeattest. Men min er faktisk litt "seriøs", så best for dem at det holder. Hva skal de uansett med meg i militæret, haha, polere geværene?

 

Pyse. Jeg kom ikke inn pga den fordømte legen. Men skal prøve å friskmelde ryggen(fin nå) å verve meg hvis jeg ikke finner på noe lurt før sommeren 2011. Jeg blir "gamlingen" i troppen.

 

Jeg hadde tre forskjellige grunner til tjenestefritak, så jeg hadde ikke kommet inn om jeg så hadde tryglet :p

Lenke til kommentar

Er ikke helt fan, AnewZ. På bildet ble det litt mye, men kan hende det ser bedre ut med et antrekk.

 

:cry:

 

Neida! Får vel poste et antrekk med de når det blir litt varmere i været! Eller så får jeg ta de med når det blir forumtreff i sommer (for det blir det!?)

 

fkm: takk :)

 

Nevnte jeg forresten at jeg nå er den mestpostende i bildetråden? Step it up!

Lenke til kommentar

Grønnfargen ble veldig sterk. Er spent på hvordan du skal gjøre den balansert i forhold til resten av antrekket :)

 

Og seff blir det forumtreff. Jeg legger også inn krav på at det skal være på en dato jeg kan!

Har ingen grunn til å kle meg pent, er tross alt på Romerike om dagen :p

Lenke til kommentar

Grønnfargen ble veldig sterk. Er spent på hvordan du skal gjøre den balansert i forhold til resten av antrekket :)

 

Og seff blir det forumtreff. Jeg legger også inn krav på at det skal være på en dato jeg kan!

Har ingen grunn til å kle meg pent, er tross alt på Romerike om dagen :p

 

Grønnfargen er faktisk ikke så sterk, blitzen "flasher" den litt ekstra opp. Men det blir jo som med knallrøde/lilla loafers osv ;) Litt spenstig må jeg tillate meg å være her i ungdommen :p Komforten var det ikke noe å si på heller, uten at jeg har prøvd Docksides enda.

 

Legger inn det samme kravet, og tar bort 13-29 juli som aktuelle datoer!

 

Bebeluv: Bare prøv deg!

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

AnuzzZ: Fine sko! Tror de ser veldig bra ut i dagslys uten ekkel blitz!

 

Angående militærdiskusjonen så hjelper det også veldig å ha en adrenalinpenn. Jeg fikk det en liten stund før jeg skulle på sesjon, fordi legen mente at det var lurt for meg å ha pga fiskeallergi. Lang historie kort, sesjonslegen så på legeerklæringen, ringet rundt "epi-pen" og sendte meg hjem.

Fikk med meg et fint lite hårbånd med kamuflasjemønster da <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...