Bebeluv Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Haha, litt av en legeattest. Men min er faktisk litt "seriøs", så best for dem at det holder. Hva skal de uansett med meg i militæret, haha, polere geværene? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Fikk gnagsår i begynnelsen når jeg gikk med seilersko, men nå får jeg ikke det mer heldigvis så det gjelder nok bare å gå i de edit: barbeint Endret 1. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Haha, militæret! Det er ikke verre enn å gå til legen og si at halsen din hovner opp når du spiser nøtter eller noe lignende, så får du en fin liten legeattest. Hvis legen vil ta en prøve er det ikke verre enn å si "det klør" når han tar kloreprøven. Jeg kjenner sikkert 10 stk som gjorde det for å slippe militæret. Bedre å lage sin egen religion, for å føre seg opp som prest for religionen. Da slipper man hele militæret 5 stykker jeg kjenner gjorde det. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hahahahaha! Det er faktisk kult! Selv skal jeg inn i militæret og gleder meg, men Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hahahahaha! Det er faktisk kult! Selv skal jeg inn i militæret og gleder meg, men +1 der Morsomt hva slags unnskyldninger folk kommer med, men skal inn selv så ... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Haha, litt av en legeattest. Men min er faktisk litt "seriøs", så best for dem at det holder. Hva skal de uansett med meg i militæret, haha, polere geværene? Pyse. Jeg kom ikke inn pga den fordømte legen. Men skal prøve å friskmelde ryggen(fin nå) å verve meg hvis jeg ikke finner på noe lurt før sommeren 2011. Jeg blir "gamlingen" i troppen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har du fullført utdanningen din da? Hva med å jobbe innen det du utdanner deg som, istede for å "sløse" bort et år i militæret. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Har fullført. Kan ikke tenke meg å jobbe enda, og ihvertfall ikke som noe jeg har utdannet meg til Jeg ser på det mer som en erfaring enn sløsing. Skal ikke akkurat være i 'vakt og sikring' og passe på en dør langt inne i et fjell. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Haha, litt av en legeattest. Men min er faktisk litt "seriøs", så best for dem at det holder. Hva skal de uansett med meg i militæret, haha, polere geværene? Pyse. Jeg kom ikke inn pga den fordømte legen. Men skal prøve å friskmelde ryggen(fin nå) å verve meg hvis jeg ikke finner på noe lurt før sommeren 2011. Jeg blir "gamlingen" i troppen. Jeg hadde tre forskjellige grunner til tjenestefritak, så jeg hadde ikke kommet inn om jeg så hadde tryglet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vel om jeg skal inn, så er det i ingeniørbataljonen oppi Troms, så er ikke så ille det heller, bortsett fra at det er langt oppi kulda. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) istede for å "sløse" bort et år i militæret. 2 tilleggspoeng, noe som iallefall jeg setter pris på for å komme inn på BI Endret 1. juni 2010 av Nash Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Ville ikke sett på et år i militæret som sløsing nei. Med en litt givende tjeneste er det en god erfaring! @Hvorre: Panser er bra edit: Ålreite sko AnewZ men lurer på åssen du skal kombinere de. Endret 1. juni 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er ikke helt fan, AnewZ. På bildet ble det litt mye, men kan hende det ser bedre ut med et antrekk. Neida! Får vel poste et antrekk med de når det blir litt varmere i været! Eller så får jeg ta de med når det blir forumtreff i sommer (for det blir det!?) fkm: takk Nevnte jeg forresten at jeg nå er den mestpostende i bildetråden? Step it up! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Grønnfargen ble veldig sterk. Er spent på hvordan du skal gjøre den balansert i forhold til resten av antrekket Og seff blir det forumtreff. Jeg legger også inn krav på at det skal være på en dato jeg kan! Har ingen grunn til å kle meg pent, er tross alt på Romerike om dagen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Lett om jeg slår deg. Skal poste bilde av mine seilere i morgen. Kjedelige Sebago. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Grønnfargen ble veldig sterk. Er spent på hvordan du skal gjøre den balansert i forhold til resten av antrekket Og seff blir det forumtreff. Jeg legger også inn krav på at det skal være på en dato jeg kan! Har ingen grunn til å kle meg pent, er tross alt på Romerike om dagen Grønnfargen er faktisk ikke så sterk, blitzen "flasher" den litt ekstra opp. Men det blir jo som med knallrøde/lilla loafers osv Litt spenstig må jeg tillate meg å være her i ungdommen Komforten var det ikke noe å si på heller, uten at jeg har prøvd Docksides enda. Legger inn det samme kravet, og tar bort 13-29 juli som aktuelle datoer! Bebeluv: Bare prøv deg! Endret 1. juni 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 AnuzzZ: Fine sko! Tror de ser veldig bra ut i dagslys uten ekkel blitz! Angående militærdiskusjonen så hjelper det også veldig å ha en adrenalinpenn. Jeg fikk det en liten stund før jeg skulle på sesjon, fordi legen mente at det var lurt for meg å ha pga fiskeallergi. Lang historie kort, sesjonslegen så på legeerklæringen, ringet rundt "epi-pen" og sendte meg hjem. Fikk med meg et fint lite hårbånd med kamuflasjemønster da <3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Skal du inn i år? Madla, 26. juli. Enn du da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå