Atald Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Blir nok enten det eller en v-hals t-skjorte under når det er mangel på rene og tørre skjorter, ja. Hva angår piqueen, synes jeg den ble en del mindre rotete uten lommen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kan tenke meg at den blir mye bedre uten lommen på brystet, tror den kan bli fin alene jeg. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noburu: Liker det, jeg. Avslappet og streit. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noburu: Liker det, jeg. Avslappet og streit. Sier meg enig. God fit, fin lengde på buksa. Jeg er generelt ikke glad i så utpregede t-skjorter, men det er jo kun en smakssak. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noburu: Stygg t-skjorte, chinosene er akkurat litt for lange, er ikke fan av sort til beige(sokkene). Ellers er det jo brukbart Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Vanskelig å se åssen cardiganen er Noburu, men jeg likte det ikke :/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Fiten på buksa var ikke helt top, og sorte sokker til beige bukse er litt stygt, men bortsett fra det var det helt ok imo. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noburu, Du påpekte jo selv om at buksa er for stor, men resten ser avslappet og greit ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noburu: Ikke sikker på hva jeg synes om tee-en, men ser egentlig ut som et ganske bra antrekk. Avslappet uten å være slaskete, Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Takk for tilbakemeldinger (som var mere positiv enn forventet ) AnewZ: liker dem! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noburu: Likte ikke tee-en, og passformen på hele antrekket så litt slappt ut, men alt i alt et helt ok antrekk. AnewZ: Pene sko, men litt smågrell farge..hva skal du kombinere dem med, tenker du? Mulig oppfatningen av fargen endrer seg når jeg ser hva du har tenkt med dem Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 AnewZ: Liker dem, hvor ble de kjøpt? kunne gjerne tenkt meg et par, bare annen farge. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Takker. Liker fargen jeg, syntes de er småfrekke. Bruke de med det vanlige. Skjorter, shorts, chinos, piqueer osv Er kjøpt på Companys i Rogaland, mener Kavinsky hvertfall vet hvor man kan få tak i disse i Oslo. I suede hadde de kun grønne & en brunfarge på Companys. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Liker ikke grønt på sko altså, men ellers ser jo seilerskoa fine ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg fant ut at seilere ikke var noe for meg. Hvertfall ikke Sebago sine, utrolig vonde å gå i. Jeg holder meg til casual plims og loafers. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er ikke helt fan, AnewZ. På bildet ble det litt mye, men kan hende det ser bedre ut med et antrekk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg fant ut at seilere ikke var noe for meg. Hvertfall ikke Sebago sine, utrolig vonde å gå i. Jeg holder meg til casual plims og loafers. Tips: Gå litt med skoene i saltvann, og så går du rundt med skoene til de tørker (tar en liten stund). Hvis du ikke gidder det er det ikke verre enn å bruke dem hver dag i en uke med gnagsårplaster, så slutter de fort å gjøre vondt. AnewZ: Herlige sko! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Takk for tipset, pus <3 Hva skulle jeg gjort uten deg Håper jeg slipper militæret så jeg får date deg på BI. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Haha, militæret! Det er ikke verre enn å gå til legen og si at halsen din hovner opp når du spiser nøtter eller noe lignende, så får du en fin liten legeattest. Hvis legen vil ta en prøve er det ikke verre enn å si "det klør" når han tar kloreprøven. Jeg kjenner sikkert 10 stk som gjorde det for å slippe militæret. Endret 1. juni 2010 av fkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå