Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noburu: Likte ikke tee-en, og passformen på hele antrekket så litt slappt ut, men alt i alt et helt ok antrekk.

 

AnewZ: Pene sko, men litt smågrell farge..hva skal du kombinere dem med, tenker du? Mulig oppfatningen av fargen endrer seg når jeg ser hva du har tenkt med dem :p

Lenke til kommentar

Takker. Liker fargen jeg, syntes de er småfrekke. Bruke de med det vanlige. Skjorter, shorts, chinos, piqueer osv :) Er kjøpt på Companys i Rogaland, mener Kavinsky hvertfall vet hvor man kan få tak i disse i Oslo. I suede hadde de kun grønne & en brunfarge på Companys.

Lenke til kommentar

Jeg fant ut at seilere ikke var noe for meg. Hvertfall ikke Sebago sine, utrolig vonde å gå i. Jeg holder meg til casual plims og loafers.

 

Tips: Gå litt med skoene i saltvann, og så går du rundt med skoene til de tørker (tar en liten stund). Hvis du ikke gidder det er det ikke verre enn å bruke dem hver dag i en uke med gnagsårplaster, så slutter de fort å gjøre vondt.

 

AnewZ: Herlige sko!

Lenke til kommentar

Haha, militæret! Det er ikke verre enn å gå til legen og si at halsen din hovner opp når du spiser nøtter eller noe lignende, så får du en fin liten legeattest. Hvis legen vil ta en prøve er det ikke verre enn å si "det klør" når han tar kloreprøven. Jeg kjenner sikkert 10 stk som gjorde det for å slippe militæret.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...