Tablespoon Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Takker:) Ga 499,- for den. Helt grei pris. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Chill. Får se hvordan den sitter. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ingen av dere som bor i Asker/Bærum vel..? Hvis ikke tar jeg en titt på Sandvika Storsenter på tirsdagen jeg også.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nah. Bor i Kristiansand, eller frem til neste helg ihvertfall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Raste: Chinosene ser greie ut, liker hverken zippen eller tee'n (som er så mainstream fjortis at jeg får makk). Shortsen så bra ut, men passformen har her endel å si da. PSD, har du noen erfaring med de du fkm? Hadde mange kule tee's, samtidig som fit'en på de var pene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Ingen av dere som bor i Asker/Bærum vel..? Jo, jeg gjør det. AnewZ: Har ingen selv, ettersom jeg ikke bruker t-trøyer med print særlig ofte, men har noen venner som har noe derfra. Endret 30. mai 2010 av fkm Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Til siste med shortsen. Den ser fint ut. Hva med bare en lyseblå skjorte til? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vet du bor der fkm, men du skal vel ikke kjøpe den shortsen også..? Tenkte bare jeg skulle se om den hadde en god fit på meg på tirsdag, men tenker det ville blitt kleint om jeg møtte på en bruker herifra med samme. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vet du bor der fkm, men du skal vel ikke kjøpe den shortsen også..? Nei, jeg bare svarte på spørsmålet jeg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Vet du bor der fkm, men du skal vel ikke kjøpe den shortsen også..? Nei, jeg bare svarte på spørsmålet jeg You did good! *klappe på hodet* Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ingen av dere som bor i Asker/Bærum vel..? AnewZ: Har ingen selv, ettersom jeg ikke bruker t-trøyer med print særlig ofte, men har noen venner som har noe derfra. Vet du hvor de har kjøpt fra? Ok-ni? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 AnewZ: Vet ikke desverre. Kan sikkert finne det ut. Atald: Likte ikke piqueen, og kombinert med en SORT v-hals var det desverre helt jævlig. Sort + navy er ikke en god kombinasjon. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Atald det er en piquet ikke sant? Enig med deg ang lommen. Ellers syns jeg kanskje det var litt mye med forskjellige farger og mønsteret. Men den var ikke stygg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Piqueten er ikke navy, men mørk grå. Mulig jeg fant feil på Asos. Også klar over at det ikke var optimalt, men med skjorter til vask ble det en nødløsning. Var mest spent på hvor feil det ble. Endret 31. mai 2010 av Atald Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Fargekombinasjonen var uansett ikke pen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvis du kun har piquet igjen når resten er til vask ville jeg heller kombinert med en cardigan som helst er åpen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Eller bare bruke v-halsen uten noe under. Piquen alene er ikke så verst, og J.Lindeberg piquer holder veldig god passform vask etter vask, men komboen var ikke helt min type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå