Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd du ikke fikk med deg en slik t-skjorte til suvenir =/

Fra spøk til alvor: Likte buksa, men ikke det andre. Er lite fan av slike t-skjorter. Jeg ser ikke det estetiske. Det blir bare et trykk (som gjerne ødelegges over noen vask) med tom mening.

Har selv hood fra H&M, men kun for hjemmekos. Har aldri sett helt poenget med hette, for de færreste bruker den uansett. Og bruker de den ser de ut som nærkiser uansett.

Genseren er ment for hjemmekos eller trening, går aldri med det ellers :)

Lenke til kommentar

Threadless har noen kule tees ja. :) Og om man absoulutt skal ha tees med tekst, så kan man jo lage noe på Spreadshirt.com som faktisk har en tekst som betyr noe.

245bxqe.jpg

 

Synd du ikke fikk med deg en slik t-skjorte til suvenir =/

Fra spøk til alvor: Likte buksa, men ikke det andre. Er lite fan av slike t-skjorter. Jeg ser ikke det estetiske. Det blir bare et trykk (som gjerne ødelegges over noen vask) med tom mening.

Har selv hood fra H&M, men kun for hjemmekos. Har aldri sett helt poenget med hette, for de færreste bruker den uansett. Og bruker de den ser de ut som nærkiser uansett.

Genseren er ment for hjemmekos eller trening, går aldri med det ellers :)

Det var godt og høre!

Lenke til kommentar

Tablespoon: Grei shorts det. Jeg ville vel heller prøvd meg på noe hvitt eller noe blått øverst kanskje..?

Med den grønnfargen synes jeg det ville blitt litt for mye candy-faktor, men det vel mest personlig preferanse. Får assosiasjoner til syntetisk møkkagodis (ikke spør meg hvorfor). Men sjekk fra du finner hos PRL. Mange piquer og shorter i fancy farger der.

Eventuelt så har du t-skjorta jeg postet over. Du får den for 1699kr + moms :thumbup:

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Vil også foreslå oransje overdel, syntes det er dritfint med lyseblå/hvit skjorte med oransje v-hals over :)

 

Til rød shorts? Vel...

Smak og behag, som sagt, jeg syntes det er dritfint.

Lokeland: Vet ikke hos deg, men det kan fort bli litt kjølig om kveldene her jeg bor, da er det greit å slenge på seg en tynn genser. Gjerne da at man ikke fryser på legga, og hvor bare skjorta blir for kjølig.

Endret av SML
Lenke til kommentar

Vil også foreslå oransje overdel, syntes det er dritfint med lyseblå/hvit skjorte med oransje v-hals over :)

 

Til rød shorts? Vel...

Smak og behag, som sagt, jeg syntes det er dritfint.

Lokeland: Vet ikke hos deg, men det kan fort bli litt kjølig om kveldene her jeg bor, da er det greit å slenge på seg en tynn genser. Gjerne da at man ikke fryser på legga, og hvor bare skjorta blir for kjølig.

Godt poeng. Men da har man jo to alternativer: Ha den knytt rundt hofta/hengende over ryggen etc. eller ha en liten og lett veske med v-hals der.

Lenke til kommentar

Vil også foreslå oransje overdel, syntes det er dritfint med lyseblå/hvit skjorte med oransje v-hals over :)

 

Til rød shorts? Vel...

Smak og behag, som sagt, jeg syntes det er dritfint.

Lokeland: Vet ikke hos deg, men det kan fort bli litt kjølig om kveldene her jeg bor, da er det greit å slenge på seg en tynn genser. Gjerne da at man ikke fryser på legga, og hvor bare skjorta blir for kjølig.

Rød og orange funker sjeldent. For meg, Aldri!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...