hogaboga Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) . Endret 8. november 2010 av hogaboga Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Så du mener at jeg skal finne et enda slimmere par? Jeg ville ikke tatt noen som er slimmere, de du har er litt på grensen allerede synes jeg, burde heller gå for noe litt mindre stramt imo. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Så du mener at jeg skal finne et enda slimmere par? De er ikke nødvendigvis slimmere enn dine, men passformen er garantert bedre. Lenke til kommentar
hogaboga Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) . Endret 8. november 2010 av hogaboga Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du kan prøve Tiger of Sweden, de jeg har fra ToS er hvertfall veldig løse, i forhold til J.Lindeberg og Acne. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Høres ut som om carrot-fit er tingen, Acne har en modell med det som heter Mod. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Fine chinos, grei zip-hoodie men hva er greia med tee-en? Endret 29. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Greia er vel å prøve noe nytt enn helt enkle t-skjorter og også ha noe annet i skapet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg likte buksene ut fra bildet, men resten falt ikke i smak.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det er kun en bukse ( Chinos), og så er resten en t-skjorte og zip-hood Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Greia er vel å prøve noe nytt enn helt enkle t-skjorter og også ha noe annet i skapet. Joda, men du måtte velga akkurat en tee i klassisk J&J -stil? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Hvis du skal prøve noe annet enn enkle t-trøyer ville jeg hvertfall latt være å kjøpe en t-trøye som stort sett hver eneste Jack & Jones-fjortis i landet har. Pasarella Death Squad har noen t-trøyer som ikke er så verst imo, og jeg har heller aldri sett noen i Norge bruke det, så da slipper du å ende opp med at halvparten av norges fjortenåringer går med samme t-trøye som deg. Buksene så fine ut. Endret 29. mai 2010 av fkm Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 SuperDry er da aldeles ikke noe Jack&Jones merke? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Synd du ikke fikk med deg en slik t-skjorte til suvenir =/ Fra spøk til alvor: Likte buksa, men ikke det andre. Er lite fan av slike t-skjorter. Jeg ser ikke det estetiske. Det blir bare et trykk (som gjerne ødelegges over noen vask) med tom mening. Har selv hood fra H&M, men kun for hjemmekos. Har aldri sett helt poenget med hette, for de færreste bruker den uansett. Og bruker de den ser de ut som nærkiser uansett. Endret 29. mai 2010 av lokeland Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) SuperDry er da aldeles ikke noe Jack&Jones merke? Nei, men jeg synes de ligner veldig på hverandre. Skal du ha en tee med motiv, velger heller en med en tegning eller et bilde på istedenfor noe meningsløs tekst. Endret 29. mai 2010 av KongKake Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Enig med KK. Og akkurat den t-trøyen forbinder hvertfall jeg med en gjennomsnittlig J&J-kunde, ettersom stort sett alle jeg ser med slike trøyer har en fryktelig harry klesstil. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 SuperDry er da aldeles ikke noe Jack&Jones merke? Nei, men jeg synes de ligner veldig på hverandre. Skal du ha en tee med motiv, velger heller en med en tegning eller et bilde på istedenfor noe meningsløs tekst. Enig. På Threadless finnes det f.eks. mye fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå