hvorre Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er det fler enn meg som legger merke til at det er mest gutter som legger inn bilder av stilen/klesplaggene sine? Hva kan grunnen være? Snaffle, sykt fet bukse! Hva slags klær kombinerer du den med ellers? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Du er ikke den eneste, nei. Litt synd egentlig. Kanskje jentene er redde for at vi bare skal kritisere de Tozva, Digger ikke store beltespenner. Endret 7. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Lenge siden jeg har sett noe fra deg thrice. Bilde altså. Endret 7. mars 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Lenge siden jeg har sett noe fra deg thrice. Bilde altså. Jeg er også redd for å bli kritisert Nei, jeg vet. Det skyldes vel en blanding av dårlig mobilkamera, og at jeg er lei av garderoben. Jeg mistenker også at jeg har en elendig karma. Jeg fikk meg endelig en ny jobb, og pcen min ble ødelagt i forrige uke, så jeg må spare til ny. Det er ikke av eget valg jeg sitter inne en helg. Endret 7. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Snaffle, sykt fet bukse! Hva slags klær kombinerer du den med ellers? Har ikke fått brukt buksen enda, så jeg har ikke tenkt ut så mange antrekk enda.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det fler enn meg som legger merke til at det er mest gutter som legger inn bilder av stilen/klesplaggene sine?Hva kan grunnen være? Er vel et ganske stort flertall gutter på forumet her, hvis du ser på f.eks. Mote.no er det mange flere jenter enn gutter som poster bilder av klærne sine. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Pen chinos på bildet ditt Mikachu. Vurderer å kjøpe et par med chinos selv jeg, bare usikker på om det passer stilen min. Endret 15. mars 2009 av KongKake Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) På tide og rette ut rynkene av chinosa, Mikachu. Har chinos fra Vailent selv, men ikke den modelllen. Endret 15. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Rynkene rettet seg ut etter å ha brukt den et par timer hjemme. Men jeg tror jeg lar den ligge til det blir litt varmere i været. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ser jo helt kurant ut det der AnewZ, dog ikke så lett å se så mye av buksene. Også liker jeg å se litt av mansjettene på skjorten under ermet på genseren, så lenge det ikke er en kortermet skjorte da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Ikke værst AnewZ. Funky pose thought Endret 15. mars 2009 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hehe, var redd noen skulle bemerke seg det Thrice, ser noe Ronaldo ut Enig med deg GnomiZ ang. skjorten, tenkte ikke noe særlig over det for å være helt ærlig, hadde litt hastverk. Anledningen var Pablo Fransisco konsert, så er ikke akkurat noe særlig formelt. Buksen er Earnest sewn fulton 223. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du vet, AnewZ. Vi er en pirkete gjeng her inne Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nå kan det hende det er fordi det er på bilde, GnoMiz, men det ser ikke ut som at klærne passer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er nok litt for stort ja. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er nok litt for stort ja. Skjorten er litt stor ja, men den fikk jeg til jul uten lapp i Buksen passer. Men står litt rart fordi jeg må lene meg litt for å kunne få med hele antrekket. Sengen der står litt i veien. @hansjqrg1 Takker, derfor jeg kjøpte den Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Fæl farge på den krøllete buksen, og skjorten passer dårlig.. og utenfor buksen attpåtil. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Så du mener jeg skulle hatt skjorten ned i buksen?! Det med at buksen er krøllete er jeg klar over, den skal strykes i morgen Ellers personlig syns jeg bukser i "sånne" farger er kule. Keen på en som er blå og en rød også. Endret 18. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå