SML Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Posten brevpost, og noe sier meg at jeg ikke får det før 17. mai Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Pent fkm! Hvor er skoene fra? btw: alltid kjekt med en hammer i taket, it's hammertime! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Thrice: Du har noe på haken der... Men spesielt pene sko og likte antrekket i sin helhet! HC: Fin v-hals og hoodien er vel grei nå når du er russ. KongKake: Liker beltet SML: Ålreit slips fkm: Litt usikker på ps'en men alt annet ser top notch ut, selv med iphone-kamera. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 fkm: liker hva jeg ser eneste jeg kan pirke på, er hvordan du har brettet pocket squaren (foretrekker firkantet og rette pocket squares), men det er vel en smakssak. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) fkm: Fantastisk slips! Resten ser også bra ut. Litt usikker på fargen på PS'et, riktignok, men ellers prikkfritt. Endret 11. mai 2010 av BunkMoreland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 fkm: liker hva jeg ser eneste jeg kan pirke på, er hvordan du har brettet pocket squaren (foretrekker firkantet og rette pocket squares), men det er vel en smakssak. Det ville ikke sett bra ut om han hadde brettet den til en firkant slik man gjør med hvite. Men som du sa, er nok en smakssak. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 fkm: liker hva jeg ser eneste jeg kan pirke på, er hvordan du har brettet pocket squaren (foretrekker firkantet og rette pocket squares), men det er vel en smakssak. Er en smakssak ja, men jeg mener nå at firkantbrett er penest med ensfargede, eller i det minste veldig enkle lommetørklær! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva er det med alle å kjøre pappagutt-stil da? 'pappagutt-stil' faktisk. Vil vel heller si preppy. Jeg liker å kle meg "pent" fordi jeg trives med det. Det er min stil. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 pappagutt-stil' faktisk. Vil vel heller si preppy. Jeg liker å kle meg "pent" fordi jeg trives med det. Det er min stil. Litt morsomt at brukeren virker negativ mot preppy stil, når han har valgt Patrick Bateman som brukernavn. Karakteren var jo både forfengelig og preppy. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Fete sko, KongKake. Likte de godt jeg også, noe jeg også nevnte i den andre tråden! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kule sko, Kakemann! Eneste jeg ikke syntes var så pent var sålen, men kan hende det bedrer seg når de settes sammen med ett antrekk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hva er det med alle å kjøre pappagutt-stil da? 'pappagutt-stil' faktisk. Vil vel heller si preppy. Jeg liker å kle meg "pent" fordi jeg trives med det. Det er min stil. Vil du heller si preppy fordi pappagutt har negative konnotasjoner eller fordi det er inkorrekt å kalle det pappaguttstil?^^ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Vi heller si preppy fordi det er det stilen heter. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Liker det jeg ser fkm, men litt uheldig med slipsknuten? Det ser litt feil ut, spør du meg. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Vil du heller si preppy fordi pappagutt har negative konnotasjoner eller fordi det er inkorrekt å kalle det pappaguttstil?^^ Pappagutt hinter vel til at pappa betaler også, noe han ikke gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå