Analmeth Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Likte beltet veldig godt, KongKake. Tror det blir en tur på Kappahl på meg i nær fremtid, hvis det er greit for deg. thrice: Pene sko! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Pen v-hals, Henrik! Sommerlig og pent belte, KK, og et scoop til prisen Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 thrice, Henrik og KongKake: Liker det Bra kvalitet for tiden Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Frdlr: Greit for meg. Kavinsky: Ja, var en rimelig fin pris. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 80 kroner er jo veldig god pris! Kudos til at du tok turen inn på KappAhl, jeg tror aldri jeg har vært innom den butikken og allikevel har du funnet noe pent der. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Liker både skoene, V-halsen og beltet som er postet nå i det siste. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kudos til at du tok turen inn på KappAhl, jeg tror aldri jeg har vært innom den butikken og allikevel har du funnet noe pent der. Haha, er innom der en gang i blant og spotter da enkelte greie ting der. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Fint belte, men ser ut som om du har det "speilvendt" hvis du skjønner. Jeg syns det ser penere ut om du trer beltet andre vei inn i "spennen". Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hmm, tror jeg skjønner hva du mener. Altså at den løse delen av beltet kommer på innsiden av beltet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nei? Trur ikke han mente det. Men du har jo spennen feil! Altså beltet går innover? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tror jeg har den samme v-halsen Henrik...den er både fin og god! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Greit ... Hvordan skal spennen være da? Har grublet litt på det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Fint slips SML. Bare pass på å ikke knyte like grusom knute som han på bildet Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Liker slipset. Tror ikke det hadde gjort noe med bittelitt tykkere striper, men det er bare småpirk. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 @Henrik C: Pen v-hals. Har noe tilsvarende fra J.L. selv. Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 http://www.tailorstore.no/slips/vis-kategori/20/smale-slips Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Valgte du posten brevpost eller PNL CarryOn som sending? Kor lang tid vil det ta ca? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå