Eriqo Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 KongKake: Jeg er ikke stor fan av disse "baseball-capsene", men din var plain og passet utrolig godt til genseren! Så veldig bra ut! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg mener det kan bli et fett antrekk om man kombinerer det riktig. Så, du syns ikke antrekket var kult? Tips til hva jeg evt kan kombinere buksen med? Jeg hadde gått for en sort pique, men det er meg. Antrekket var kult det, men kan alltid bli bedre Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg hadde gått for en sort pique, men det er meg. Antrekket var kult det, men kan alltid bli bedre Jeg må se den på ekte Alex, fargene på bildet er feil. Ser det på overdelen. Som jeg skrev så har jeg fikset fargene slik at de skal ligne mest mulig. Så, fargene er ikke feil nei. Men, overdelen er kanskje en smule overdrevet ja.. Var vanskelig og få den lik. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Du Homme? En stund siden postet et bilde av Chris Brown, der du hadde hentet inspirasjon fra. Hvor fikk du den buksa ifra? Har du link til noe lignendes? Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg må se den på ekte Alex, fargene på bildet er feil. Ser det på overdelen. Som jeg skrev så har jeg fikset fargene slik at de skal ligne mest mulig. Så, fargene er ikke feil nei. Men, overdelen er kanskje en smule overdrevet ja.. Var vanskelig og få den lik. Fargane vil ikkje framstå likt hos oss som hos deg. Fargen kan sjå heilt lik ut hos deg, men heilt annleis hos oss. Diverre. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fargane vil ikkje framstå likt hos oss som hos deg. Fargen kan sjå heilt lik ut hos deg, men heilt annleis hos oss. Diverre. Okei... Hvorfor det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fargane vil ikkje framstå likt hos oss som hos deg. Fargen kan sjå heilt lik ut hos deg, men heilt annleis hos oss. Diverre.Okei... Hvorfor det? Pga forskjellig skjerm og skjerminnstillinger Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Tosva: Husker ikke helt sikker nå, men mener det var en fra DG Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Pga forskjellig skjerm og skjerminnstillinger Alle skjermene jeg har sett det bildet vært veldig lik virkeligheten. Og jeg kan ikke ta forbehold på om skjermene deres er feilkalibrert. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Tozva: Harry belte og likte ikke det jeg så av jeansen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Tozva: Harry belte og likte ikke det jeg så av jeansen. Enig. Buksen så jeg ikke helt, den skal jeg ikke bedømme. Men genseren og beltet var harry. Endret 7. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tozva: Harry belte og likte ikke det jeg så av jeansen. Enig. Buksen så jeg ikke helt, den skal jeg ikke bedømme. Men Piquen og beltet var harry. Jeg ser ingen pique. Du på bildet, hvorfor vil du fremheve beltet ditt? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tozva: Harry belte og likte ikke det jeg så av jeansen. Enig. Buksen så jeg ikke helt, den skal jeg ikke bedømme. Men Piquen og beltet var harry. Jeg ser ingen pique. Du på bildet, hvorfor vil du fremheve beltet ditt? Har vell bare blitt en vane fordi jeg liker det. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg syns antrekket hans så greit ut jeg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tozva: Harry belte og likte ikke det jeg så av jeansen. Enig. Buksen så jeg ikke helt, den skal jeg ikke bedømme. Men Piquen og beltet var harry. Jeg ser ingen pique. Sant det, genser selfølgelig. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Klokken på feil arm, harry beltespenne + genseren nedi buksen for å fremheve den. Likte ikke helt antrekket nei. LIkte ikke helt buksen heller. Endret 7. mars 2009 av snaffle Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) @Tozva: Må si meg enig med de andre ang beltet og jeg digget heller ikke buksen, men den var helt ok. Men har ikke noe i mot genseren/rugbyshirten, annet at den er nedi boksen da. @AnewZ: kule sko! Hvor har du kjøpt dem? Pris/merke/sted? Endret 7. mars 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 @AnewZ: kule sko!Hvor har du kjøpt dem? Pris/merke/sted? Takk Kjøpte de på Companys på kvadrat, merket er Sneaky Steve og de kosta 599,- Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Fine sko. Dog ikke helt min type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå