thrice Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hyggelig å høre Var på den konservative siden i dag. Visste ikke helt hva som var forventet i klesveien før jeg dro i selskapet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ser bra ut som vanlig, Thrice!! +1 Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Pent, thrice! Konservativt er alltid bra! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, gutter Kjøpte skoene på http://herringshoes.co.uk/ De er fra Loake 1880 kolleksjonen. Endret 8. mai 2010 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Likte ikke V-hals genseren. Fargen er frastøtende. Men hettegenseren så jo bra ut til zip-hoodie å være. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg syns fargen er fantastisk jeg. Er kanskje hakket lysere på ekte, kan ta et bilde bare jeg får ut fingeren. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Liker beltet KongKake Liker genseren også Henrik, men ser ikke greia med å bruke penger på en PRL hoodie. Endret 8. mai 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Fikk den veldig billig fra USA sammen med genseren, og $25 er billigere enn det H&M tar, så da kjørte jeg på! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Liker beltet KongKake Liker genseren også Henrik, men ser ikke greia med å bruke penger på en PRL hoodie. Hettegenseren er jo keeg Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Fikk den veldig billig fra USA sammen med genseren, og $25 er billigere enn det H&M tar, så da kjørte jeg på! For $25 så blir jo saken plutselig veldig annerledes. Endret 8. mai 2010 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Liker beltet KongKake Er rimelig fornøyd med det. Kun 80,- for beltet som er som skapt for chinosene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Fint antrekk Thrice. Kan jeg spørre hva det er som stikker frem under skjortesnippen din? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det er pappen. Ny skjorte og glemte å ta den ut Er rimelig fornøyd med det. Kun 80,- for beltet som er som skapt for chinosene. Hvor kjøpte du det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Fikk den veldig billig fra USA sammen med genseren, og $25 er billigere enn det H&M tar, så da kjørte jeg på! For $25 så blir jo saken plutselig veldig annerledes. Absolutt! Hadde ikke betalt fullpris for den, men til $25 så var det egentlig ikke noe å tenke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå