Henrik C Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Kim, den ser fantastisk ut! Og for en pris! Det er jo kjempegod pris, jeg ville hoppet i taket av glede hvis jeg hadde vært deg! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Jasså, du er sk8trboI! Neida, men buksene se fine ut de! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er litt sk8erboi ja. Suger på triksbrettet, men å cruise rundt på cruiserskaten er digg. Tenker på å kombinere buksene med en hvit skjorte og navy blazer på 17. mai da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Imponert over de 3 siste postene. Veldig fine kjøp alle sammen! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er litt sk8erboi ja. Suger på triksbrettet, men å cruise rundt på cruiserskaten er digg. Tenker på å kombinere buksene med en hvit skjorte og navy blazer på 17. mai da. Pics or it didn't happen! ALLE må poste pics fra syttende mai! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Ser bra ut, gutter!! Både thrice og jeg kjøpte ny navy dress idag, så vi blir fiiine til nasjonaldagen! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Stemmer det. Men når jeg sitter her med etterklokskapen lurer jeg på om jeg skulle ventet å kjøpt meg en av den navy jeg så fra Sir istedenfor. Jaja. Det blir sikkert ikke siste dressen jeg kjøper. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 thrice: Flott å høre at du likte det. Charles: Skal prøve å fikse bilde ja. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 KongKake, å knyte lissene på plimms blir i mine øyne veldig dorky. Legg heller lissene inni skoen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tjoda. Synes det kanskje blir litt mye når man ser lissene ja, men bare slang på meg skoene. Får prøve hvordan det er med plass til lissene inni skoene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 ALLE må poste pics fra syttende mai! Sikker på at du har lyst til å se bilder av russebukser og skjorte kombinert med sløve blikk? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ok, 2001,- Tar gjerne imot forslag til kva eg skal bruke den saman med den 17. Bortsett fra Möet and an air of aristocratic nonchalance. Hvorfor finner aldri jeg så fine ting til så god pris? Heldiggris!!! Når det kommer til bukse ville jeg gått for hvitt! Beige eller lysegrå funker nok også bra. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Kim: Digger det KK: Hadde foretrukket chinosene litt slimmere, men ellers fint Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Syns det var fin fit jeg KK! Liker chinos best når de ikke er trange som pølseskinn. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Da er det jo greit med en mellomting Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ja, chinos skal ikke være så trange. Er enig med deg fkm, liker dem godt selv. De er jo ikke så alt for losse heller så, Jonas. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Neida, men jeg liker dem akkurat litt slimmere Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ser bra ut som vanlig, Thrice!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå