fkm Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fine sko begge to, men jeg ville valgt en annen farge om jeg var deg shoop. I det minste ville jeg kjøpt mørkebrun nubuck. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Titta på nubuck idag. De var flotte, vurderte å kjøpe meg ett par, men 1400,- blir litt i overkanten, så tror jeg holder meg til ett par Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Litt kjedelig farge på skoene, ellers bra Shoop! Jeg regnet med å få den den kommentaren der. Selv syns jeg de er finest i brune og ville ikke hatt en annen farge. Om jeg så kommer frem som konservativ og kjedelig så er det helt greit Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg syns også de er finest i brun, men som sagt liker jeg dem mye bedre i nubuck. Har et par selv. Altså disse: Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 fkm, jeg la visst it feil bilde. Jeg har de samme skoene som deg, dvs nubuck. editer posten i bildetråden i morgen når jeg er kvitt promillen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skoene til thrice var det eneste pene på de siste to sidene så langt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skoene til thrice var det eneste pene på de siste to sidene så langt. Men så ser det ut som du liker allsvart og "alternativ stil" eller hva jeg skal kalle det, så betydde det plutselig ikke noe lenger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Det skal jo ikke akkurat bety noe. Det han sier er jo hans personlige mening. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skoene til thrice var det eneste pene på de siste to sidene så langt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Fine ting på sistesiden der Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Skoene til thrice var det eneste pene på de siste to sidene så langt. Men så ser det ut som du liker allsvart og "alternativ stil" eller hva jeg skal kalle det, så betydde det plutselig ikke noe lenger. Selvfølgelig betyr det noe for deg, ellers hadde du ikke kommentert. Men, nei, bare fordi jeg ikke liker badebuksen din, betyr ikke at jeg liker emosataniststil. Var skoene til thrice særlig mørke og dystre, syns du? KimNK hadde en pen jakke, for øvrig. Buksene kan jeg styre min begeistring for. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Skoene til thrice var det eneste pene på de siste to sidene så langt. Men så ser det ut som du liker allsvart og "alternativ stil" eller hva jeg skal kalle det, så betydde det plutselig ikke noe lenger. Selvfølgelig betyr det noe for deg, ellers hadde du ikke kommentert. Men, nei, bare fordi jeg ikke liker badebuksen din, betyr ikke at jeg liker emosataniststil. Var skoene til thrice særlig mørke og dystre, syns du? KimNK hadde en pen jakke, for øvrig. Buksene kan jeg styre min begeistring for. Det der er ikke en badebukse. Men hva vet vel du Mr. EmO Endret 26. april 2010 av Overdox Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Nå er vel ikke akkurat psilocybe noen emo eller satanist eller noe slik da. Refererer til bildene han har postet i bildetråden tidligere og førsteinnlegget i "Hvilken stil liker du å se"-tråden. Endret 26. april 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 jaja han gikk over streken! badebukse! enhver klarer se det er en shorts Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Raste: Likte begge parene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Takk, er helt like sko med bare forskjellige farger. Greit å ha noe å variere med Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 De hvite så ut som et par greie plims. Ikke noe særlig fan av de røde. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg er ikke helt imponert over siste side. Den røde shortsen fra NN.07(?) har en fin farge, men sømmen som snurper inn på fremsiden av lårene blir litt for gammeldags for min del. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fine de hvite skoene, jeg er som Kavinsky ikke stor fan av de røde. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Skoene til thrice var det eneste pene på de siste to sidene så langt. Men så ser det ut som du liker allsvart og "alternativ stil" eller hva jeg skal kalle det, så betydde det plutselig ikke noe lenger. Selvfølgelig betyr det noe for deg, ellers hadde du ikke kommentert. Men, nei, bare fordi jeg ikke liker badebuksen din, betyr ikke at jeg liker emosataniststil. Var skoene til thrice særlig mørke og dystre, syns du? KimNK hadde en pen jakke, for øvrig. Buksene kan jeg styre min begeistring for. Det der er ikke en badebukse. Men hva vet vel du Mr. EmO Har du tatt en titt på hvilke sko han sa han likte? Jeg har hvertfall ikke sett så mange emoer som går med oxford brouges... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå