fkm Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 fkm, Shopping etter påskelunchen altså? Før Jeg liker å være tidlig oppe vet du. Fikk også kjøpt meg et par jeans, som var sårt tiltrengt, etter at mitt siste par raknet for en stund siden.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 fkm, Shopping etter påskelunchen altså? Før Jeg liker å være tidlig oppe vet du. Fikk også kjøpt meg et par jeans, som var sårt tiltrengt, etter at mitt siste par raknet for en stund siden.. Bullshit. Fitpic. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tidlig oppe og tidlig oppe. Jeg måtte vente en time på han og Charles i byen Men det er fortsatt pent, fkm! Prisen var 1100,-, Jonas. hos Agnar Hagen, og det var ikke Sand Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Minuspoeng på Alexander og Fredrik. Ingen virkelige herrer ville ankommet så sent etter avtalt tid Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Oi, det var billig. De fra sand kostet 1899,- Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Noen som vet om de finnes i flere farger? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Minuspoeng på Alexander og Fredrik. Ingen virkelige herrer ville ankommet så sent etter avtalt tid Charles var dårlig, så han sendte melding og utsatte lunchen. Som den naive personen jeg er trodde jeg han var lur nok til å sende melding til Kav, men nei da Til mitt forsvar skal det også sies at jeg skyndte meg inn til byen så fort jeg fikk oppklart misforståelsen! Så det så Noen som vet om de finnes i flere farger? De hadde dem i en del andre farger. Blå, rød og noen andre. Husker ikke helt... Endret 30. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Minuspoeng på Alexander og Fredrik. Ingen virkelige herrer ville ankommet så sent etter avtalt tid Charles var dårlig, så han sendte melding og utsatte lunchen. Som den naive personen jeg er trodde jeg han var lur nok til å sende melding til Kav, men nei da Til mitt forsvar skal det også sies at jeg skyndte meg inn til byen så fort jeg fikk oppklart misforståelsen! Så det så Bullshit. Hadde jeg vært der hadde jeg gjort det eneste riktige, tatt med Kav og drukket på Bare Jazz. Fine sko, btw. Endret 30. mars 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg tok med Kav på shopping. Det får være bra nok Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Bare hvis det var alkohol og musikk blandet inn i shoppingen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Nei, men det ble spandert cigarillos Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 cigarillos? Hehe neida. Bra dere koste dere. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg fikk meg også en flott liten spasertur til Kaffebrenneriet på Frogner i påskesolen! Så nå gjentstår bare litt skikjøring (sammen med jibbern fkm) før påsken er over. Aller først håper jeg på å få sove Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Jeg bare tuller med deg da. Pass på så Bonzo ikke tar de nye skoene Endret 30. mars 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Likte loafersene fkm, og finnes de i andre farger? Favorittfargen er egentlig lilla, men greit å høre med andre alternativer også Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Du er bra modig som tør å gå i de skoa, fkm! Spenstig, men ikke noe jeg ville gått med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå