Bebeluv Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hva med å legge opp buksen? Jeg legger opp alle buksene jeg kjøper. Ikke selv selvfølgelig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Angrer litt på kjøpet av buksen og tror det hadde vært bedre med et annet merke, ettersom denne kommer bare i 1 lengde. Noen som vet om det går an å få igjen pengene? Buksen har ikke vært utenfor huset, og brukt minimalt. Ingen synlige merker eller størrelseendringer osv. Det er ikke verre enn å legge den opp. Det er så enkelt at du hadde klart det selv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Angrer litt på kjøpet av buksen og tror det hadde vært bedre med et annet merke, ettersom denne kommer bare i 1 lengde. Noen som vet om det går an å få igjen pengene? Buksen har ikke vært utenfor huset, og brukt minimalt. Ingen synlige merker eller størrelseendringer osv. Det er ikke verre enn å legge den opp. Det er så enkelt at du hadde klart det selv. Nåja. Tviler på at det hadde blitt så pent, men, jeg er enig, legg opp buksa! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tror ikke et annet merke hadde passet meg bedre da? En av raw modellene til Nudie feks? Hvis jeg legger den opp, vil ikke det bli dumt når jeg skal vaske den, og den krymper i lengden? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Da legger du den jo bare opp litt lengre enn det du egentlig vil ha den? Hvor mye krymper den ved vask da, sa dem det i butikken? Hvertfall, om du vet det er det jo en smal sak å regne ut hvor mye du skal legge den opp. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Takk for hjelp folks. Tar den med til butikken i morgen å hører med de jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hugol: Bortsett fra at det hadde vært penere med hvit tråd for å feste knappene på den ene skjorten, så likte jeg egentlig alt du kjøpte. Fit pics? Ps: Du dobbelpostet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ingen fan av den kortermede(?) med kinakrage(?) litt vanskelig å si utifra bildet. Den andre var pen, men som silkepinne sa - den hadde vært penere med hvit feste til knappene. Fit-pics er til å foretrekke! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hvis de er kortermede må jeg si meg enig med anewz på den. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Vel, jeg synes det ser ut som om ermene er oppbrettede jeg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ja, men det er vel kanskje Zara sin brillijante ide å gjøre det på? Jeg vet hvertfall at jeg aldri bretter skjortene mine så langt opp, for å ta dem av og ta bilde Men likte jeg er ingen fan av kinakrage uansett, så den var ikke noen favoritt uansett. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fine skjorter, og den må jo være langermet. Hvis ikke er det en utrolig stygg måte å ha korte ermer på. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Button down-skjorten var fin, buksen så vel grei nok ut (umulig å si uten fit pic), men jeg hater mao-krage... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg likte også button down-skjorten! Kinesisk krage syns jeg blir litt for tamt, desverre. Skulle gjerne sett et fit-pic av buksen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 fkm, Shopping etter påskelunchen altså? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fine sho fkm! Hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kjem aldri til å få taket på slike sko. :--/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå