Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet de er lange, men de kommer bare i den lengden. Folka i butikken tror de vil se bedre ut etter litt bruk, siden stoffet er veldig "papp" i starten, og etter første vask vil den trekke inn en del.

Kjøpte på Freudian Kicks i Prinsensgate 10B Oslo. 1400kr

Men tror dere New standard cutten vil passe meg bedre, ettersom jeg har litt stor beinbygning?

Lenke til kommentar

Vet de er lange, men de kommer bare i den lengden. Folka i butikken tror de vil se bedre ut etter litt bruk, siden stoffet er veldig "papp" i starten, og etter første vask vil den trekke inn en del.

Kjøpte på Freudian Kicks i Prinsensgate 10B Oslo. 1400kr

Men tror dere New standard cutten vil passe meg bedre, ettersom jeg har litt stor beinbygning?

Syns også de så litt pløsete ut

Lenke til kommentar

Det ser som regel mye penere ut når man har på seg buksen. Forskjellen på å kjøpe en bukse i butikken med en slik vask, og å gå den til selv er at når du gjør det selv "passer" alle de slitt områdene, så det ser mye mer naturlig ut enn hvis det er gjort på forhånd.

Når det er sagt er jeg enig i at det ikke ser spesielt bra ut når det har gått så langt. Personlig ville jeg kastet buksen lenge før den begynte å se slik ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...