fkm Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Bellstaff har en del kule jakker de og ja! Den øverste til venstre og den nederste i forrige posten min er Bellstaff om jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ser bra ut Overdox, vent med chinosene til det er litt varmere. Ikke fan av t-skjorten, men ellers har jeg ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Beige kan snike seg sakte inn etter påsken, om snøen er borte. Mens hvite bukser må vente enda lengre. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ja, var kanskje litt tidlig med chinos. Men bruker jo vårjakke nå ^^ og butikkene selger chinos nå og jeg ser fler og fler bruke de her Men det er ikke tynne chinos Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Sir-Andy: Liker dem! Overdox: Ser bra ut det. Endret 28. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Jeg syns det er helt greit å starte litt med chinos nå. Snøen er tross alt nesten borte... Edit: Nå er det jo sommertid også! Endret 28. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 mastertjoste: ser ut som de for lange i første og andre bildet, de er pløsete ved foten. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 SML har rett, de er for lange. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Om vi ser bort i fra lengden ser de bra ut. Hvor og pris? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Synes de ser lange ut jeg også, også likte jeg ikke den metalliske fargen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Vet de er lange, men de kommer bare i den lengden. Folka i butikken tror de vil se bedre ut etter litt bruk, siden stoffet er veldig "papp" i starten, og etter første vask vil den trekke inn en del. Kjøpte på Freudian Kicks i Prinsensgate 10B Oslo. 1400kr Men tror dere New standard cutten vil passe meg bedre, ettersom jeg har litt stor beinbygning? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Vet de er lange, men de kommer bare i den lengden. Folka i butikken tror de vil se bedre ut etter litt bruk, siden stoffet er veldig "papp" i starten, og etter første vask vil den trekke inn en del. Kjøpte på Freudian Kicks i Prinsensgate 10B Oslo. 1400kr Men tror dere New standard cutten vil passe meg bedre, ettersom jeg har litt stor beinbygning? Syns også de så litt pløsete ut Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg ville ikke ha valgt en modell som var bredere i leggen. bare bruk buksen mye så vil den forme seg mer etter kroppen Og slutt å sagg Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Ett tips: Ikke vask den APC Buksen for mye. Gjelder vel egentlig for alle Rådenim bukser. Jo lenger du bruker den før du vasker den, jo penere blir den til slutt. Her er noen fine eksempler: Endret 28. mars 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg synes ikke det er særdeles pent. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det ser som regel mye penere ut når man har på seg buksen. Forskjellen på å kjøpe en bukse i butikken med en slik vask, og å gå den til selv er at når du gjør det selv "passer" alle de slitt områdene, så det ser mye mer naturlig ut enn hvis det er gjort på forhånd. Når det er sagt er jeg enig i at det ikke ser spesielt bra ut når det har gått så langt. Personlig ville jeg kastet buksen lenge før den begynte å se slik ut. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hehe, rådenim buksen mi er ikke så langt ifra de der nå! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg har en svart dongeribukse som så sånn ut frem til på lørdag, da den revnet i skrittet. Da innså jeg at det er på tide å kaste den, selv om den sitter som et forbanna skudd. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hadde buksa mi sett slik ut hadde jeg nok revudert å bruke den. Derfor jeg ikke bruker samme rådenimbuksa 24/7, for da slipper jeg at yndlingsbuksa blir så slitt. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Angrer litt på kjøpet av buksen og tror det hadde vært bedre med et annet merke, ettersom denne kommer bare i 1 lengde. Noen som vet om det går an å få igjen pengene? Buksen har ikke vært utenfor huset, og brukt minimalt. Ingen synlige merker eller størrelseendringer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå