fkm Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Håret var ikke pent, og ned med ermene, men resten så meget bra ut! Endret 25. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Syns ikke fargen på buksen var helt 100%, men ellers var det et pent antrekk. Bra passform. @jonas Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Synes det så bra ut, Jonas. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ser bra ut Jonas. hvilke sko er det du har på deg? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ser bra ut Jonas. hvilke sko er det du har på deg? Timberland earthkeeper's ettellerannet, han har postet bilde av de tidligere i bildetråden Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ser fin ut KongKake. Få lagt den opp ja, liker ikke når du må stacke buksene. Fredrik: Pen jakke, elsker sveisen! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Du er alltid så kjekk, Fredrik Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Fin jakke, selv om lommene ødelegger litt, med tanke på størrelsen. Veit det er jakke bilde, men buksen er altfor lys. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hodet skremte meg, ellers så jakken veldig fin ut Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Fin jakke fredrik. Liker det kav. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er ikke særlig fan av halv-zip. Men du kjører hvertfall etter min mening det på den riktige måten. Beltet så altfor slapp ut, og om det er tøybelte, så føler jeg det passer bedre til shorts og chinos. Men alt i alt, good Liker at det er flere som poster i bildetråden! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Pinup, Jeg liker alt bortsett fra skinnjakka. Den må jeg se fit-pic av. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Pent Kav, bortsett fra at beltet så litt slapt ut Jeg likte ikke skinnjakken, og jeg hater alle espadrilles, men resten så fint ut. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ikke så bra kav, du har litt slapp kroppsholdning til jakka, beltet passet ikke og håret burde vært naturlig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ikke så bra kav, du har litt slapp kroppsholdning til jakka, beltet passet ikke og håret burde vært naturlig. Jeg skjønner virkelig ikke hva du snakker om. Kavinsky har da ikke på seg jakke, men det har fkm. Ingen av dem har postet bilde av håret sitt. Pinup: Likte ikke espadrillesene, men ellers ser det fint ut. Kom gjerne med fitpic av jakkene og toppen når du kommer hjem igjen! (Forresten, hvordan er været der? Vi drar nok ned i løpet av påsken, må bare bestille fly og hotell først) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ikke så bra kav, du har litt slapp kroppsholdning til jakka, beltet passet ikke og håret burde vært naturlig. 1: Han har ikke på seg jakke, han har på seg genser. 2: Man ser ikke håret hans. 3: er du full? Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Til de mindre intelligente som ikke forsto meg: 1. Genseren ser ut som en jakke, altså mindre heldig 2. Refererte til håret på genseren, igjen mindre heldig Forstått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå