KKake Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 KongKake: Hadde ikke den svarte delen vært så blank, kunne jeg godt ha brukt den på joggeturer Nå kommer jeg til å bruke min til hverdags da. Men jeg kjører ikke en såpass pen stil som dere uansett da. Eeew, harpun coming your way... Neida, den var helt ok den der. Du må slenge opp fitpics med planlagt antrekk når du får den, litt lettere å dømme slike jakker når de settes i en sammenheng Fitpic kommer nok ja. Er bare litt usikker på størrelsen da, for i følge sizecharten på siden der virker medium til å være i største laget for meg, mens Nike sin sizechart sier at den skal passe meg ganske så bra. Velger dog å stole på Nike selv jeg da. KongKake = Helt OK. Jaja, det er jo noe da. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Generisk bandskjorte, ikke min smak. Militærstøvler kan se kule ut hvis du kjører punkstil, men da skal det faen meg være gjennomført. KongKake: Den hadde sett enda bedre ut hvis det hvite partiet hadde vært litt mindre, jeg er nemlig ikke så tilhenger av hvite klær. Men for all del, kul jakke! Endret 22. mars 2010 av Frdlr Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Band-t-skjorter trenger ikke være kjipe, men svarte t-skjorter med tekst/logo på er som oftest det. Endret 22. mars 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jepp, bandskjorter kan absolutt være kule, men akkurat den Metallica-skjorten er av den typen bandskjorter jeg ikke liker. Mange av eksemplene du kommer med er pene, spesielt den nederste (The Shins <3). Jeg føler at både band og logo må være bra for at det i det hele tatt skal se bra ut på trykk. Det høres kanskje litt rart ut, menneh. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Egentlig ikke noen stor fan av bandtees, men noen kan se ganske så fete ut ja. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kommentar til siste bildet: Det har jo vært noe lignende postet før, og kan ikke si jeg er så fan av den type jakker. De ser litt plastikk ut, og man blir sikkert veldig fort svett og innestengt i de. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Enig med Charles Bass. Kan like godt ta på seg en plastikkpose eller en regnjakke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 KongKake, Jeg synes faktisk den ikke er så ille, men det er ikke noe jeg kunne gått med selv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 [/url], Ikke dårlig, ikke dårlig, det der hadde jeg ikke forventet å høre fra deg faktisk. Men siden Windrunner-en ikke akkurat er så altfor pen, så tror jeg jeg skal ha en finere jakke i løpet av våren også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Pfft. Jeg har da sagt meg at ting som ikke er min stil fremdeles kan se bra ut før, så lenge det er gjennomført selvsagt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Enkelt og pent, Jonas, men det så litt nakent ut uten en klokke på armen der. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Pent, Jonas. Få på deg en klokke og trekk ned ermene til der de skal være! (Du har også litt rar positur, men du ser blid ut ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hva skjer med ermene? For mye voks i håret, men ellers ser det knall ut. Passformen ser ut som er knall! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg syns det så bra ut, Jonas! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jonas: Heaven med menn som kan kle seg. Enig med de andre though, kunne godt dratt ned ermene og fått på en klokke. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Pfft. Jeg har da sagt meg at ting som ikke er min stil fremdeles kan se bra ut før, så lenge det er gjennomført selvsagt. Jeg bare tuller med deg. Er forsåvidt enig med deg på det punktet. Jonas: Ser bra ut det da? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Takk Vanligvis ville jeg ha hatt på Omegaen, men det var noe tull med skrukronen, så den er på reparasjon.. Synes faktisk ermene ser bedre ut når jeg trekker dem litt opp, vet ikke helt hvorfor, men men Må se å få klippet meg snart også, ser jeg.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ser bra ut. Det som trengs å sies er allerede sagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå