Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du gal? Aldri i livet om jeg hadde klart å slept baggen til skolen med alt det oppi. Nei. I dag hadde jeg følgende i bag'en. Laptop, en skolebok, en notatbok, penal og en vannflaske. Til det er den akkurat på grensen til hva jeg orker å bære i 15min hver vei.

Lenke til kommentar

Overdox: Barbent er penest, men sånne sokker som ikke går opp til hælen (Jonas har snakket varmt om disse, såvidt jeg husker) blir jo ikke synlige og kan brukes hvis det er ønskelig.

 

Hva slags grå bukse har du tenkt å kjøpe? Vet at Filippa K hadde for et par sesonger siden, samme med Whyred. Har fra begge, men kan ikke si at de blir brukt så ofte at det gjør noe. J. Lindeberg har vel også noen, også fra et par sesonger siden. Har faktisk ikke sett noen grå jeans i butikkene på lenge, men har sett slacks fra Filippa K (som jeg kjøpte).

Lenke til kommentar

Overdox: Barbent er penest, men sånne sokker som ikke går opp til hælen (Jonas har snakket varmt om disse, såvidt jeg husker) blir jo ikke synlige og kan brukes hvis det er ønskelig.

 

Hva slags grå bukse har du tenkt å kjøpe? Vet at Filippa K hadde for et par sesonger siden, samme med Whyred. Har fra begge, men kan ikke si at de blir brukt så ofte at det gjør noe. J. Lindeberg har vel også noen, også fra et par sesonger siden. Har faktisk ikke sett noen grå jeans i butikkene på lenge, men har sett slacks fra Filippa K (som jeg kjøpte).

 

Vet ikke helt, må se om jeg finner noen fine ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...