HOHOHOHO222 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 dePT: Baggen så kjempe fin ut Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tøff bag, dog ikke noe jeg selv kunne tenkt meg å gå med. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hehe, har du ikke sneakers som matcher? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Raste: Hvor fikk du kjøpt chinosen? Hadde de i flere farger også? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Pen bag! Drar du med deg så mye på skolen hver dag? Eller var det bare for å vise størrelsen? Så veldig tungt ut Lenke til kommentar
dePt Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Er du gal? Aldri i livet om jeg hadde klart å slept baggen til skolen med alt det oppi. Nei. I dag hadde jeg følgende i bag'en. Laptop, en skolebok, en notatbok, penal og en vannflaske. Til det er den akkurat på grensen til hva jeg orker å bære i 15min hver vei. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Barbent blir penest Overdox Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fine plims, må ha meg noe lignende selv. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Overdox: Barbent er penest, men sånne sokker som ikke går opp til hælen (Jonas har snakket varmt om disse, såvidt jeg husker) blir jo ikke synlige og kan brukes hvis det er ønskelig. Hva slags grå bukse har du tenkt å kjøpe? Vet at Filippa K hadde for et par sesonger siden, samme med Whyred. Har fra begge, men kan ikke si at de blir brukt så ofte at det gjør noe. J. Lindeberg har vel også noen, også fra et par sesonger siden. Har faktisk ikke sett noen grå jeans i butikkene på lenge, men har sett slacks fra Filippa K (som jeg kjøpte). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Acne har grå jeans hvertfall. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Overdox: Barbent er penest, men sånne sokker som ikke går opp til hælen (Jonas har snakket varmt om disse, såvidt jeg husker) blir jo ikke synlige og kan brukes hvis det er ønskelig. Hva slags grå bukse har du tenkt å kjøpe? Vet at Filippa K hadde for et par sesonger siden, samme med Whyred. Har fra begge, men kan ikke si at de blir brukt så ofte at det gjør noe. J. Lindeberg har vel også noen, også fra et par sesonger siden. Har faktisk ikke sett noen grå jeans i butikkene på lenge, men har sett slacks fra Filippa K (som jeg kjøpte). Vet ikke helt, må se om jeg finner noen fine Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 T-skjorter med bandlogo på er noe av det styggeste jeg vet om...stølver står heller ikke langt oppe på listen, med mindre man er soldat og bærer uniform sammen med dem.. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 m-77 på sivile er så svett! Skaff deg noen sneakers i steden. Bare se på Morbid Angel! Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Metallica: Nei ... KongKake: Hadde ikke den svarte delen vært så blank, kunne jeg godt ha brukt den på joggeturer Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Eeew, harpun coming your way... Neida, den var helt ok den der. Du må slenge opp fitpics med planlagt antrekk når du får den, litt lettere å dømme slike jakker når de settes i en sammenheng Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Metallica = Harry og rett og slett kjedelig. KongKake = Helt OK. Muligens litt kritisk her, men er bare min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå