HOHOHOHO222 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Er for tidlig å ta frem sommergarderoben nå ja! Forresten WASD, hva mener du med "kjørte en bond-lookalike" edit: plutselig hadde jeg helt feil font jo... Endret 16. mars 2010 av shoop Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 WASD: Litt tidlig for det ennå, synes knappene på cardiganen gikk for langt opp, og du kunne med fordel ha kneppet opp en knapp til på skjorten. shoop: Har forresten funnet en replica av den til en fornuftig pris, skal definitivt kjøpe den Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Du kunne ikke fortalt hvor du har funnet den? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Selv går aldri med mer enn en knapp oppkneppet. To knapper åpne ser bedre ut enn en knapp åpen i 9 av 10 tilfeller imo... Endret 16. mars 2010 av fkm Lenke til kommentar
WASD Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Beige chinos nå? Jeg gleder meg til sommeren, men ingen ting fra sommergarderoben har blitt tatt opp enda. Sett bort i fra pique, som jeg bruker i gymmen. Men hva skjer med passformen på klærne WASD? Det ser jo ikke ut som noe sitter! Jeg vet, det så faktisk helt jævlig ut! Du får bare tro meg på at det så bedre du i virkeligheten. Og angående at det var for tidlig, så er jeg selvfølgelig enig. Planen var bare nettopp og kjøre litt sommer i finværet nå, før regnet kommer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Skjer med at alle postene er inne i quoten til Thrice? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 thrice har überhax og har klart å modifisere forumet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg syns det så fint ut WASD. Kanskje litt tidlig med skal sies at det ikke er så mye sne igjen i Oslo sentrum. Så er akseptabelt imo. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Skjer med at alle postene er inne i quoten til Thrice? Sånn det blir når man er best. Men helt seriøst, aner ikke. Skjønte ikke no av det som skjedde etter jeg quota shoop. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hepp! Beklager, mine venner. Måtte slette en del poster grunnet bug i quotefunksjon som hadde hengt seg opp. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) dePt, Hvilken størrelse bestilte du? Og kan du fylle den og legge ut bilde? Type bærbar, vannflaske og ei bok. Slikt man bruker på en dag på campus. Og hva ble den endelig prisen? Endret 18. mars 2010 av thrice Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Fylle den? Når den er full skal du jaggu være sterk for å orke å bære den Her har jeg fylt den med: 4stk skolebøker 5stk skrivebøker 1stk 13" Mac m/etui og ladekable 1stk Mobil 1stk vannflaske à 0.5L 1stk penal Er den full? Tja, du får sikkert plass til litt mer, men da klarer du ikke bære den. Vil bagen tåle så mye? Jeg tviler ikke et sekund. Ryggen min ryker før den gjør det. Jeg planlegger å bruke den til og fra skolen (15min hver vei til fots). Den har litt egenvekt, uten tvil, men den blir ikke for tung om jeg har oppi det jeg vanligvis har med meg på skolen. 1 lærebok, 1-2 skrivebøker, penal og mac. Endret 18. mars 2010 av dePt Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Synes det ble litt mye detaljer på forsiden, men ellers så den grei ut Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Imponerende hvor mye du fikk plass til, laptop og en bok vil nok ikke være noe stort problem da. Pen bag, forresten. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Fit-pic med baggen full også :O Og du glemte hvilken modell og pris etter frakt, toll, mva o.l. Og er det den man kan dytte f.eks en paraply under reimene? Det hadde vært veldig praktisk for min del. Endret 18. mars 2010 av thrice Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Du holder til i Bergen du også? Null problem med paraply under reimene. Det ble "Large" på meg. Vet ikke hvordan det ble med frakt, toll og MVA. enda, da jeg ikke har fått regningen fra tollen. Baggen kostet 555$ + 25$ i frakt til ei jeg kjenner i New York + 75$ i frakt til norge. Hun skulle sette verdien til 150$ og sende som gift, men det klarte hun ikke. Presterte faktisk å sette verdien til 600$. Fit-pic får du få en annen dag. Jeg trenger en dusj Endret 18. mars 2010 av dePt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå