Bebeluv Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kamikaze fører hvertfall Gucci. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Kamikaze fører hvertfall Gucci. Var på kamikaze nylig, kan ikke huske å ha sett de skoa.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 likte skoene dine homme, tør jeg spørre hvor du har kjøpt de? De er faktisk kjøpt hos Gucci i Strasbourg tror jeg Men så vidt jeg vet har de dem inne på Kamikaze og. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 likte skoene dine homme, tør jeg spørre hvor du har kjøpt de? De er faktisk kjøpt hos Gucci i Strasbourg tror jeg Men så vidt jeg vet har de dem inne på Kamikaze og. åja, takk:-) blir nok nødt til å ta turen innom å sjekke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg likte genseren din thrice. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Takk Jeg er ganske sikker på at det var Jack & Jones , men den er av litt eldre dato. Endret 28. april 2008 av thrice Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Pene sko bebeluv, har samme selv faktisk. Men synes ikke de passer så godt til dress, bedre til et litt classy antrekk med jeans. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Homme, Endelig et ansikt og sette til antrekkene, Kanskje jeg må våge meg til å legge ut slike bilder en dag også.. Kul dress! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 likte antrekket til therice ;D lyst syns det er ganske tøft med sånne gensere, men trur ikke jeg kommer til å kle de ganske fancy antrekk til russeboksa Homme ;D og smooth dress la opp et par bilder selv ;D Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Claw64: Bytt ut dressjakken med en blazer som passer, og skjortesnippene skal ikke være over jakken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pene sko bebeluv, har samme selv faktisk. Men synes ikke de passer så godt til dress, bedre til et litt classy antrekk med jeans. Takk takk Trudde du skulle si dem var veldig tacky jeg. Syntes det også dem passer bedre med jeans, noe som gjorde dem så behagelige var gummisåler. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Claw64: Bytt ut dressjakken med en blazer som passer, og skjortesnippene skal ikke være over jakken hehe har tenkt ^^, bare ikke sumla meg til det ennå ja huffda, dro på meg jakken og skjorta litt fort bare for å ta bilde se merka ikke (A) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 thrice: Skal du bruke bukseseler må slipset være slimmere, og synes også buksen virket litt stor. Men ellers pent Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Homme, Takk for tipset Jeg får teste ut et slimmere slips neste gang. Endret 12. mai 2008 av thrice Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Homme: Pen Cardigan, men kan ikke fordra slike slips. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Homme, Jeg har fått sansen for laqoste piquer etter jeg var å prøvde noen modeller, så gratulerer. Har ikke noe forhold til Boss, men merket har vel en viss kvalitetsgaranti. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Boss shortsene er en absolutt favoritt, perfekt lenge og gode å ha på, til overkommelig pris:) Pent antrekk thrice, du er faktisk en av de få jeg har sett som har klart å pull-off den skjorten;) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Takk for det Kanskje jeg må teste ut disse Boss-shortsene når jeg kommer tilbake til østlandet i ferien. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Så greit ut SiD, men hadde det ikke vært bedre å brette ned skjorta? Så ser det ut som du har shortsen veldig lavt. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2008 Beklager Sid_g, men akkurat det antrekket der er min beskrivelse av tacky, spessielt skjorten. Skjorte med Burbery mønsteret og "pop the collar" = chav, evn. engelsk hooligan. Just my opinion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå