eriklovold Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg synes det så ok ut, ole.e. Utover det får jeg vondt i hodet av å se på sokkene Haha, joa. Men til tross for det, er det det plagget jeg har høsta flest komplimenter for på fylla. Enten sier det noe om den øvrige stilen min, eller så er det bare at sokkene appelerer til noe i folk. ole.e: Ta bilde med sko, man ser alltid dum ut i sokker. Jeg kan se for meg at fargen på skjorten kan krasje litt med en blå cardigan, men det er litt avhengig av blåfargen. Ellers greit. Gadd ikke, hadde nettopp støvsuga og skoa er møkkete. Får se senere en gang. Blåfargen er en dyp marineblå, så den er relativt nøytral og krasjer ikke imo. Er trenchen lang på ermene? Testa en av de andre typene trenchcoats fra H&M i dag og den satt fint på kroppen men ble for lang og vid på ermene. Den er litt lang, men ikke for mye synes jeg. Den går ned til der tomlene begynner om jeg slapper av med armene. Endret 12. mars 2010 av ole.e Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jakken er for lang i ermene, skjorten ser ut til å være for lang i ermene og kunne godt vært slimmere, buksene er litt for lange og jakken får deg i tillegg til å se kortere ut. Ikke veldig fan av mønsteret på skjorten, men sånn ellers ser enkeltplaggene greie ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er trenchen lang på ermene? Testa en av de andre typene trenchcoats fra H&M i dag og den satt fint på kroppen men ble for lang og vid på ermene. Trench? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Den er kanskje ikke vanntett da så teknisk sett er det vel bare en "coat" men den har samme fasong. Flisespikker Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er vell av ull? Om jeg ikke ser feil. Peacoat. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det er en pea coat, og det er noe helt annet enn en trench coat... Det er langt fra flisespikkeri, for forskjellene er ganske betydelige. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Synes det så bra ut jeg. Hva var prisen på chinosene? Mye bra på H&M for tiden btw. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Synes det så bra ut jeg. Hva var prisen på chinosene? Mye bra på H&M for tiden btw. Takk Chinosene kostet 399. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Aha, da skal jeg ta en titt på dem neste gang jeg er på JC. Må ha nye beige chinos etter at mine Win-Win -chinos fra Carlings halvveis revnet i vask. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Likte seilerskoene. Hvor finner man de på Ebay, kan du gi link til de samme? Har ikke peiling på ebay og redd for å bli scamma Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Bra kjøp Henrik, selv om jeg syns de er penere i brun nubuck. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Pene sko Henrik, blir nok noe sånt på meg snart også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Har samme paret Henrik. Veldig pene, men jeg må virkelig gå inn mine, for de er ikke helt behagelige å gå med. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kjøpte herfra, overdox: http://myworld.ebay.com/nauticalboatique/ Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Pene, Henrik! Skrev han til deg at han sendte det som gave? Tror jeg bestiller mine fra endless.com via en kompis USA også hjem til Norge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Snakket med en som jobbet der, han sa at de skrev verdien til $29 på alle internasjonale ordre. Med Tollvesenets kurser blir det akkurat under 200, og da er det ikke noe tollgebyr, heller ikke noe moms. Veldig kjekt! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Så bra ut de der. Er ikke helt fan av Sebago sin seilersko, men akkurat de der kunne jeg tenkt meg til sommeren. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Skal ha meg til sommeren jeg også, Henrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå