Funkmasterfleksnes Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Alt er pent Hvorre, utenom sneakersene, som jeg egentlig liker formen på, men lite annet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Mye pent Hvorre™, så er det det der med de sneakersene da Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Hehe, jeje Kjøpte de mest fordi de var grisebillige og lyse i fargen, men tviler på at jeg kommer til å bruke dem så altfor mye, da jeg sjeldent bruker sneakers... La til fitpic av jakken i bildetråden nå, men kan like gjerne gjøre det her også: Ikke det beste bildet, men gir en idé Endret 11. mars 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Pocket squaren var kjempefin! Lyst til å bytte mot min fra Tom Ford? Piqueene er veldig greie, ikke noe supernytt, men jeg vil kalle det en god tur! Pene ascots, burde kanskje få kjøpt meg noen. Så ut til å sitte bra, kanskje litt lang i ermene, men det er jo en grei jobb for en skredder som ikke koster skjorten. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvorre, jeg mener du var gutten som kjørte tee og vest, for en stund tilbake? I så fall, utrolig god framgang! Liker den retningen du går Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hehe, takk for det, Bebe! Føler selv at jeg har fått mye mer peiling på klær og mote siden den gang, og det er vel egentlig dere andre her jeg har å takke! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Enig med bebeluv. Det er alltid gøy å se utviklingen til medlemmene her over tid. Jeg føler at jeg har stagnert veldig i det siste selv. Jeg vil riktignok gi en del av skylden til lommeboka Jakken er fin på, forresten Endret 11. mars 2010 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Skyld på det thrice...... Den eneste grunnen til at du har stagnert, er fordi du fortsatt sverger til bestefartrøyene fra J&J, og de hullete jeansa fra Wrangler =D Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har ikke noen jeans fra wrangler, og henleyene mine er ikke hullete, og er ikke fra J&J. De er derimot veldig behagelige når jeg ikke gidder å legge noe arbeid i hva jeg skal ha på meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Du veit jeg bare tuller med deg, pus <3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg mener da vitterlig å lese noen innlegg tilbake fra 2007 hvor Thrice nevner ting som J&J og ikke har peiling på dress Ikke at jeg har noen grunn til å klage! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Haha, vi har alle gjort våre feil ... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Du veit jeg bare tuller med deg, pus <3 Hehe skjønte det da Jeg mener da vitterlig å lese noen innlegg tilbake fra 2007 hvor Thrice nevner ting som J&J og ikke har peiling på dress Ikke at jeg har noen grunn til å klage! Akk den gang da. De uskyldige tenårene vet du. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Sikkert en god jakke for folk som seiler Har seiljakke jeg også, men så pleier jeg å seile en del da. Bruker den "til vanlig" når det er sikkerlig drittvær også. Men det er ikke pent å bruke som en vanlig ytterjakke imo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Du med jakken: Veldig fin om du skal seile, ikke så fin ellers. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Sier meg enig med fkm. Seilerjakker hører hjemme på seilbåter, ikke i bybildet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg synes det så ok ut, ole.e. Utover det får jeg vondt i hodet av å se på sokkene Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 ole.e: Ta bilde med sko, man ser alltid dum ut i sokker. Jeg kan se for meg at fargen på skjorten kan krasje litt med en blå cardigan, men det er litt avhengig av blåfargen. Ellers greit. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Er trenchen lang på ermene? Testa en av de andre typene trenchcoats fra H&M i dag og den satt fint på kroppen men ble for lang og vid på ermene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå