Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 The_Darkness: Pen bag! Vurderte den selv da jeg skulle ha meg en weekendbag, endte dog ikke med den. fkm: Jeg ser frem til neste innslag i serien! En til hunden kanskje? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nei, det blir nok skobørster.. Har tre stykker liggende på lur Hundebørsten vår er kjedelig og laget av plast, så den blir nok ikke tatt med i serien nei! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva ligger slike børster på? Var vel mellom £15 og £40 for de fleste på produsentens hjemmeside, mye dyrere i Norge? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Og Geil, jeg vet ikke helt om kjæresten hadde satt pris på at slike bilder ble publisert på internett Så de finnes altså? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tror gutten vår har en skjult side! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hva ligger slike børster på? Var vel mellom £15 og £40 for de fleste på produsentens hjemmeside, mye dyrere i Norge? Klesbørsten kostet 30 £, og hårbørsten kostet 60 £... Kjøpte dem ikke på hjemmesiden. Og til bildespørsmålet; ingen kommentar! Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) dette innlegget hørte ikke hjemme her Endret 8. mars 2010 av Hidephix Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) ^ Her skal du kommentere antrekk i bildetråden. Ta spørsmålet i kafèen eller i hår-tråden. Du finner en oversikt over større tråder på dummies-stickyen Endret 8. mars 2010 av thrice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kommer vel en mod og fjerner denne, men la gå. Et action shot vel: *bilde* :!: Og så på kvinnedagen... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Som i år er på på en MANdag. Coincidence? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Pen bag The_Darkness, kjøpt på SS? fkm, liker børsten, hvor er den kjøpt? Trenger noe sånt selv. Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ser bra ut Oldheim, hadde dog gjort seg med fitpics. Og ikke bruk slipset og lommetørklet sammen. Liker bagen The_Darkness Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ser bra ut Oldheim, hadde dog gjort seg med fitpics. Og ikke bruk slipset og lommetørklet sammen. Liker bagen The_Darkness Jepp, har ikke lyst å se ut som om jeg bare kjøpte et sett og puttet det på. Men må innrømme at dette er det første lommetørkleet til dress jeg har hatt, og det er litt vanskelig å matche. Kanskje jeg tar meg en tur på dressmann eller noe og kjøper noen plaine. Sikkert bare et hvitt og et lyseblått. kanskje et rødt Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 For 500 kr får man ikke akkurat høykvalitetssko... Går ikke i high-end produkter akkurat, men Nike, Supra, Reebok osv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Man er heldig om man finner sko fra Nike og Supra til 500,-, med mindre det er salg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Eller er i statene...de gir jo nesten bort endel sko på outlet-mallene der... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Joda, er jo billig i USA også, men likevel, med frakt om moms kommer det som oftest på en sum i overkant av 500,-, hvertfall for det jeg har sett av sko fra Nike og Supra der borte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kjenner man ikke en amerikaner så anbefaler jeg å bli kjent med en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå