AnewZ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Til den prisen bør du bli jævlig fet på håret Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 PatSharpX: Digg badeshorts, har en lik selv i en annen farge. Fin trench også, så deg med den utenfor skolen her en dag, og den passet bra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Passet bra? Er kanskje litt tidlig med så lys trench? Ja, jeg skjønte hva du mente med passet bra =P Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Takker for kommentarer Passet bra? Er kanskje litt tidlig med så lys trench? Ja, jeg skjønte hva du mente med passet bra =P Det er jo varmt i været, men skjønner hva du mener, bare ville ha på meg noe nytt. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Pen trench begynner smått og ta på meg min også (beige). Er kraftig lei av peacoat. Neste uke skal det bli varmere, så det er bare å se fram til X antall Helly Hansen seiljakker... Endret 6. mars 2010 av Nash Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Neste uke skal det bli varmere, så det er bare å se fram til X antall Helly Hansen seiljakker... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ser bra ut Pat, men kjedelig at du ikke har tatt fit pics selv! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ser bra ut Pat, men kjedelig at du ikke har tatt fit pics selv! Kan se om jeg kan fikse det, hvert fall til trenchen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hva, ingen badeshorts bilder?!? Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det der var en stilig trench , pat Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ser bra ut Pat, men kjedelig at du ikke har tatt fit pics selv! Kan se om jeg kan fikse det, hvert fall til trenchen. Du tok tydeligvis ikke hintet. Han siktet til shortsen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Selvfølgelig var det shortsen jeg mente...... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Tanken slo meg, men postene mine blir ikke så gjennomtenkt i dag siden jeg sitter på jobb og må ha noe klart til mandag, så jobber som fy for å slippe å komme innom her i morgen også. Kan jo se om vi får ordnet fit-pic av badeshorten også Men blir nok neppe i baris, liker ikke å vise meg fram sånn siden jeg er så sykt feit! Endret 6. mars 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, fy faen du er en bolle Patrick. At du i det hele tatt tørr å vise deg utenfor døren er utrolig! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ikke noe å utsette på cardiganen, men slipset er i overkant smalt for min smak, og slips fra H&M kan jeg umulig tenke meg er særlig pene (det gjelder jo for så vidt de aller fleste slips i polyester). Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ikke noe å utsette på cardiganen, men slipset er i overkant smalt for min smak, og slips fra H&M kan jeg umulig tenke meg er særlig pene (det gjelder jo for så vidt de aller fleste slips i polyester). What he said Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg sier meg enig, usikker på hvor tynt slipset faktisk er, kan jo se det til en viss grad, men får ikke et veldig godt bilde. Uansett, pen cardigan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå