Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, så ikke denne tråden før nå.

Må si jeg tar det som et komplement når alle inne her mislikte skjorten haha. Jeg misliker stort sett alt annet jeg ser dere har på, så hvis jeg ikke traff riktig her er det bare fint.

 

Skjønte ikke helt hvordan dette fungerte, men her har jeg litt å ta igjen:

 

Kongkake, de røde skoa var en mislykket blanding av slalomstøvler og converse. At du kombinerer dem med blå olabukser viser i tillegg null forståelse for farge.

 

Pinup, til tross for pene lår, er det på tide at du vokser litt i klesstilen din. Strømpene med svart leopardmønster ser ut som det fruene i skippergata bruker. Den rosa lille jakka ga meg assosiasjoner til de gangene jeg har magasjuken, og må studere fargen på mitt eget spy. Snittet er lite smigrende, stoffet er totalt feil for formen, og glidlåsene med sølvfarge er prima eksempel på hvor feil det går an å kombinere ting.

 

Kavinsky, at du tørr å i det hele tatt vise deg fram i knickers. Det ser ikke bra ut.

 

Constanse. Godt utgangspunkt, men elendig utføring av ei militærjakke. Dette ser ut som et MacDonalds-produkt, i forhold til ekte vare.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Fkm: digga piquen, kanskje litt for stor? Vet ikke helt om jeg digget busken så mye, men var ingenting å si på arbeidet du har lagt ned :p

 

For stor? XXXXXL er i minste laget for meg altså...Buksen er fra den nyeste champion-joggebuksekolleksjonen, så den er 123ndy den og!

Lenke til kommentar

Genseren ser litt posete ut, og skjorte-kragen skulle vært brettet ut. Altså den skulle ligget over genserkanten.

1. Feil tråd.

2. Ahahahahahahahahahahaahahahahahahanhahahahahahahahaha. Selvfølgelig skal ikke skjortekragen være utenfor genseren, skal alltid ligge på innsiden. Har ikke lyst til å se ut som du prøver å kle seg pent, men feiler.

Lenke til kommentar

No må du ikkje flire sånn av meiningane til guten, Henrik. Det er da berre fint med fleire innspel og tilbakemeldingar i tråden. :)

 

Personleg har eg ikkje heilt sansen for kombinasjonen skjorte og crew neck. Eg syns det blir litt overfylt, eller kanskje trongt er eit betre ord, i halsen. Då føretrekk eg å bruke ein v-hals. Men i og med at det er ein vanleg kombinasjon, er det kanskje eg som er litt sær.

Lenke til kommentar

Genseren ser litt posete ut, og skjorte-kragen skulle vært brettet ut. Altså den skulle ligget over genserkanten.

1. Feil tråd.

2. Ahahahahahahahahahahaahahahahahahanhahahahahahahahaha. Selvfølgelig skal ikke skjortekragen være utenfor genseren, skal alltid ligge på innsiden. Har ikke lyst til å se ut som du prøver å kle seg pent, men feiler.

Det er jo hans personlig mening, er ingen fasitsvar på at den skal være innenfor. Selv har jeg den ALLTID innenfor genserne, men det er fordi jeg synes det ser bedre ut, og mindre harry/tacky.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...